اخبار سینما

داستان فیلم حدود ۸ صبح + اسامی بازیگران و نقد مختصر

داستان فیلم حدود ۸ صبح
نویسنده : ساناز محمدی۱۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از جمله فیلم های در حال اکران سینماهای کشور، فیلم حدود ساعت ۸ صبح به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی محمد صادق رنجکشان است که براساس واقعیت ساخته شده و به موضوعی متفاوت و البته اجتماعی پرداخته است. این هشتمین فیلم اجتماعی منوچهر هادی است و فضایی ملتهب دارد. برای اینکه بدانید داستان فیلم حدود ۸ صبح چیست، همراه مگ تک باشید.

موضوع فیلم حدود ۸ صبح

حدود ساعت ۸ صبح فیلمی اجتماعی بر اساس داستانی واقعی است. منوچهر هادی در این فیلم به عنوان بازیگر مقابل یکتا ناصر حضور دارد و با پرداختن به التهابات اجتماعی از فیلم های کمدی خود فاصله گرفته است.

در تیزر فیلم حدود 8 صبح منوچهر هادی را در حال عصبانیت می بینیم که از پیام ارسال شده به گوشی همسرش شوکه شده و او را مورد بازخواست قرار می دهد اما همه ماجرا این نیست؛ جریان قتل، آدم‌ ربایی و پروسه گرفتن رضایت از دیگر جریانات داستان فیلم حدود هشت صبح است … .

داستان فیلم حدود ۸ صبح چیست

بازیگران فیلم حدود ساعت هشت صبح

  • منوچهر هادی
  • یکتا ناصر
  • حسن پور شیرازی
  • سارا رسول زاده
  • کامبیز دیرباز
  • حمید فرخ نژاد

فیلم سینمایی حدود 8 صبح با وجود پرداختن به مسائل مهم اجتماعی انتقادهای مختلفی را بهمراه داشته و به عقیده برخی تماشاگران تکرار و یکنواخت شدن داستان چیزی است که ممکن است شما حین تماشای فیلم احساس کنید.

برخی منتقدان بر این باورند که منوچهر هادی بعد از یک دوره ساخت فیلم های کمدی برای ورود مجدد به عرصه فیلم های اجتماعی چندان آمادگی نداشته است.

اکران فیلم حدود 8 صبح از 17 آبان در سینماهای کشور آغاز شده و مدت زمان این فیلم 100 دقیقه است.

در حال حاضر دانلود فیلم حدود ۸ صبح بصورت رایگان ممکن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید