اخبار سینما

داستان فیلم ملاقات خصوصی چیست؛ آیا ارزش دیدن دارد؟

داستان فیلم ملاقات خصوصی چیست؛ آیا ارزش دیدن دارد؟
نویسنده : ساناز محمدی۰۹ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و بازی پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا که یک عاشقانه تلخ را به تصویر کشیده، در اکران سینمایی سال گذشته توانست لقب پرفروش ترین فیلم غیرکمدی 1401 را از آن خود کند. حالا با آغاز اکران آنلاین فیلم ملاقات خصوصی می خواهیم خلاصه ای از داستان فیلم ملاقات خصوصی و نقد آنرا با شما در میان بگذاریم. همراه مگ تک باشید.

داستان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

ملاقات خصوصی فیلم بلند سینمایی در ژانر درام عاشقانه و در مورد دختری به نام پروانه است که پدرش در زندان است و طی تماس های تلفنی که با پدرش دارد، میان او و هم بندی پدرش فرهاد ارتباطاتی شکل می گیرد. پروانه و فرهاد برای دیدن هم در زندان قرار ملاقات می گذارند و به عقد یکدیگر درمی آیند. اما این عشق برای پروانه بهای سنگینی دارد و ناچار به انجام کارهایی می شود که او را محکوم به حبس ابد می کند… .

فیلم ملاقات خصوصی در مورد چیست

فیلم سینمایی ملاقات خصوصی برگرفته از داستان واقعی، بخوبی ناهنجاری های اجتماعی را به تصویر کشیده و ممکن است داستان های تکراری عشق و عاشقی، زندان و مواد مخدر رایج در فیلم های ایرانی را تصور کنید، اما این فیلم تصویری از قدرت عشق است؛ عشقی که آغاز آن با انگیزه ای پلید بوده و با تبهکاری و سواستفاده فرهاد شکل می گیرد.

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

در این بخش اسامی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی بهمراه نقش هریک را در اختیار شما قرار داده ایم:

پریناز ایزدیاردر نقش پروانه
هوتن شکیبافرهاد
ریما رامین فرفریبا
رویا تیموریانرضوانه
سیاوش چراغی پورایرج
شیرین آقارضاکاشیمادر فرهاد
ایمان شمسایمان
حسین پارسایی قاضی
پیام احمدی نیاکامران

اکران آنلاین فیلم ملاقات خصوصی از 4 آبان در نماوا و فیلیمو آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید