اخبار سینما

موضوع فیلم چپ راست و اسامی بازیگران / نظر مردم و نقد فیلم

موضوع فیلم چپ راست
نویسنده : ساناز محمدی۱۰ تیر ۱۴۰۲
1 دیدگاه

فیلم سینمایی چپ راست با بازی رامبد جوان و پیمان قاسم خانی در ژانر کمدی خانوادگی محصول 1401 می باشد و دی ماه سال گذشته در سینماها اکران شد. در حال حاضر امکان تماشای فیلم چپ و راست از شبکه نمایش خانگی وجود دارد و با توجه تیزر فیلم چپ راست و حضور بازیگران کمدی حرفه ای چنین تصور می شود که محتوای فیلم سرگرم کننده و جذاب باشد. اما پیشنهاد می کنیم قبل از دانلود فیلم چپ راست، با موضوع فیلم چپ راست، نظرات مردم در مورد فیلم چپ راست و اسامی بازیگران فیلم چپ راست آشنا شوید. همراه مگ تک باشید.

خلاصه فیلم چپ راست

موضوع فیلم سینمایی چپ راست در مورد دو خانواده با فرهنگ متفاوت است و به زبان طنز دو جناح سیاسی چپ و راست را به تصویر کشیده که فرزندان آنها هنگام تولد جا به جا شده اند و حالا مشکلات متعددی برای آنها بوجود آمده است.

فیلم چپ راست با لحظه تولد دو نوزاد شروع می شود و در مورد دو خانواده با عقیده سیاسی متفاوت است که حین اختلافات متوجه می شوند که باهم دشمنی قدیمی داشتند اما به دلیلی اتفاقاتی که رخ می دهد تصمیم به اتحاد با هم می گیرند…

ساخت فیلم چپ و راست به کارگردانی حامد محمدی از سال 1398 آغاز شده بود ولی به دلیل کرونا از دی ماه 1401 به مرحله اکران رسید.

فیلم چپ راست و به دلیل ممیزی بودن نتوانست در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

داستان فيلم چپ راست

بازیگران فیلم چپ راست

رامبد جواندر نقش بشیر کشاورز
سارا بهرامی در نقش معصومه
ویشکا آسایش مریم کشاورز
پیمان قاسم خانی اصلان دهقان
مونا فرجاد شکوفه بهاری
سروش صحت بازپرس پرونده

از دیگر بازیگران فیلم سینمایی چپ راست می توان ستاره اسکندری، محمدرضا مالکی و تینو صالحی را نام برد.

نظر مردم درباره فیلم چپ راست

در نقد فیلم چپ راست می توان گفت با وجود انتقادات وارد شده بر این فیلم از جمله اینکه شوخی های فیلم کلیشه ای و تکراری است، یا اینکه دیالوگ ها بی ادبانه و باعث بدآموزی می باشد، بسیاری از مخاطبان چپ و راست را عالی، بسیار خنده دار و سرگرم کننده دانستند و تماشای آنرا به سایرین پیشنهاد داده اند.

فیلم چپ راست چند دقیقه است

تماشای فیلم سینمایی چپ راست کامل، یک ساعت و 26 دقیقه وقت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. پریا گفت:

    چه فیلم لوس و افتضاحی! اغراق های مضحک و به شدت غیرقابل باور! واقعا برای سینمای ایران متاسفم که هیچ احترامی برای مردم قائل نیست.