اخبار سینما

موضوع فیلم طلاخون/ داستان واقعی قاتلی به نام مهین قدیری

موضوع فیلم طلاخون داستان واقعی قاتلی به نام مهین قدیری
نویسنده : ساناز محمدی۲۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم سینمایی طلاخون با موضوع جنایی درام، به کارگردانی ابی شیبانی براساس یک داستان واقعی ساخته شده است. به بهانه اکران عمومی فیلم سینمایی طلاخون در این مقاله از مگ تک به داستان فیلم طلاخون که زندگی واقعی یک قاتل زنجیره ای به نام مهین قدیری را روایت می کند، می پردازیم.

موضوع فیلم طلاخون چیست

خلاصه داستان فیلم طلاخون، زندگی زنی به نام مهین قدیری است که با وجود همه ظرافت های زنانه و روحیه مادرانه به دلیل مشکلات مالی به یک قاتل زنجیره ای تبدیل می شود.

این فیلم که در گذشته به اسم خورشید همچنان می درخشد، بود از نگاه دختر 10 ساله مهین قدیری روایت می شود و گرچه روند فیلم در ابتدا کمی کند است اما کم کم مخاطب را با خود همراه می کند و تماشاگر بخوبی موقعیت مهین را درک می کند و با ناراحتی ها و خشم او همراه می شود.

اما مهین قدیری کیست و داستان واقعی از چه قرار است؟

طلاخون داستان واقعی زنی به نام مهین را روایت می کند که در سال 1398 در قزوین مرتکب به قتل زنجیره ای شد و 6 نفر (5 زن و 1مرد) را به قتل رساند. او که زندگی نابسامانی بود و با مشکلاتی چون اعتیاد همسر و داشتن دو دختر کوچک که یکی از آنها معلول بود، دست و پنجه نرم می کرد، با مادرش رابطه جالبی نداشت و به همین دلیل بیشتر قربانیان خود را از بین زنان میانسال انتخاب می کرد.

بازیگران فیلم طلاخون

بهار قاسمی در نقش ناهید (مهین)

بازیگران زن فیلم طلاخون: بهار قاسمی

شهاب حسینی در نقش افسر پرونده

اسم بازیگران فیلم طلاخون: شهاب حسینی

حسام منظور

اسامی بازیگران فیلم طلاخون: حسام منظور

زری خوشکام (مادر مهین)

بازیگر زن فیلم طلاخون: زری خوشکام

ترنم کرمانیان، نقش حنانه در فیلم طلاخون

نام بازیگران فیلم طلاخون: ترنم کرمانیان

دیدگاهتان را بنویسید