اخبار سینما

سریال طعم طمع چند قسمت است و چه ساعتی پخش میشود؟

سریال طعم طمع چند قسمت است
نویسنده : سارا محمدی۲۳ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طعم طمع سریالی است با محتوای طنز و حال و هوای اصفهان و زاینده رود. در این سریال بازیگرانی همچون آشا محرابی و شهاب عباسی به همراه جمعی از بازیگران اصفهانی حضور دارند. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد سریال طعم طمع مانند ساعت پخش و تکرار، اسامی بازیگران، عوامل، داستان و اینکه سریال طعم طمع چند قسمت است با مگ تک همراه باشید.

سریال طعم طمع چند قسمت است؟

سریال طعم طمع دارای 30 قسمت است و مدت زمان هر قسمت 45 دقیقه می باشد. اولین قسمت طعم طمع در تاریخ 24 اردیبهشت 1401 پخش شده و ادامه دارد.

سریال طعم طمع چه ساعتی پخش میشود؟

ساعت پخش سریال طعم طمع از شبکه 1:

سریال طعم طمع روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 15 (3 بعد از ظهر) از شبکه یک سیما پخش می شود.

ساعت تکرار سریال طعم طمع از شبکه 1:

1:50 دقیقه بامداد

بازیگران سریال طعم طمع

بازیگران سریال طعم طمع

در این سریال بازیگرانی همچون آشا محرابی، شهاب عباسی، محمد فیلی، پوراندخت مهیمن، افشین سنگ چاپ، فاطمه شکری به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران اصفهانی سریال طعم طمع عبارتند از: رسول هنرمند، سیف الله نامداری، اسماعیل سلمانی، زهره قاسمی، احسان خادمی، حسین شاهسنائی، احمدرضا صفدرزاده حقیقی، نگار خدابخشی، حمید محمدی، علی مصدق، مارال خدادادی و علی دهقانی.

همچنین دلوین شاهپسند بازیگر خردسال سریال طعم طمع می باشد.

عوامل سریال طعم طمع

نویسندهعلی اکبر محلوجیان
کارگردانامیر حسین عنایتی
تهیه کنندهامیر حسین عنایتی
فیلمبردارجلال زارع
طراح لباسفاطمه جهانی
طراح صحنه مسعود جزایری
عکاسمریم فرخیان
صدابردارسعید بهرامی

داستان سریال طعم طمع چیست؟

سریال طعم طمع در اصفهان فیلمبرداری شده و در مورد یک خانواده اصفهانی است که شغل خانوادگی آن ها کشاورزی می باشد. این خانواده کشاورز به علت خشکسالی زاینده رود دچار مشکلاتی شده و بین ماندن و پیدا کردن راه کار درست و فروختن زمین ها برای رفتن مردد مانده اند. همان طور که از اسم سریال مشخص است داستان در مورد طمع است، در واقع طمع پسر بزرگ خانواده برای فروش زمین ها و خرید طلا و دلار و … باعث به وجود آمدن اتفاقاتی برای خانواده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید