اخبار بازی

دموی بازی Tekken 8 برای PC و ایکس‌باکس منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه دمو بازی Tekken 8 که چند فصل اول Story Mode و Arcade Quest، حالت Versus Mode با چهار شخصیت، Super Ghost Battle و موارد دیگر را ارائه می‌دهد، هم اکنون در دسترس کاربران PC و ایکس‌باکس قرار گرفته است.

پس از عرضه دمو بازی برای پلی‌استیشن 5، دمو رایگان بازی جدید Bandai Namco روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC نیز در دسترس قرار گرفت. این دمو شامل فصل اول Story Mode، The Dark Awakens و Chapter 1 Arcade Quest است (اگرچه محتوای آن با نسخه نهایی متفاوت است).

حالت Versus نیز با حضور شخصیت‌های جین، کازویا، پل و نینا ویلیامز در دسترس است. همچنین سه منطقه برای انتخاب وجود دارد. حالت Super Ghost Battle که امکان مبارزه چالش برانگیز با هوش مصنوعی را فراهم می‌کند، برای امتحان کردن نیز در دسترس است. در نهایت، گالری کات‌سین‌ و تصاویر نسخه‌های اول تا هفتم Tekken، در این دمو قرار داده شده است.

امکان تجربه آنلاین در نسخه پلی‌استیشن 5 در دسترس نبود که احتمالا در نسخه‌های ایکس‌باکس و PC نیز همینطور است. داده‌های ذخیره شده شما نیز به بازی اصلی منتقل نمی‌شوند. این نسخه دمو به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سیستم‌های جدید از جمله مکانیک‌های جدید Heat را قبل از عرضه رسمی بازی، امتحان کنند.

بازی Tekken 8 در تاریخ 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید