اخبار بازی

بازی The Texas Chain Saw Massacre به یک میلیون بازیکن دست پیدا کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی The Texas Chain Saw Massacre بر اساس مجموعه فیلم‌های ترسناکی با همین نام ساخته شده است. این بازی ترسناک چند نفره، خانواده‌ای را به نمایش می‌گذارد که به شکار آدم‌های بی‌گناه رفته و جلوی فرار کردن آن‌ها را می‌گیرند.

بازی ترسناک و چند نفره استودیو گان اینتراکتیو (Gun Interactive) با نام The Texas Chain Saw Massacre، اکنون منتشر شده است و در همین ابتدای کار، رکوردهای جالبی به نام خود ثبت کرده است. استودیو سازنده در توییتر رسمی بازی تایید کرد که بیش از یک میلیون بازیکن در 24 ساعت اول انتشار، این عنوان را تجربه کرده‌اند. این پرسش که تا الان چند نفر از این یک میلیون بازیکن در طول بازی زنده ماندند، سوالی است که بعدا باید بپرسیم!

میزان فروش بازی اعلام نشد، اما از آنجایی که The Texas Chain Saw Massacre در سرویس گیم پس موجود است، به احتمال زیاد شاهد فروش چندان عجیبی از بازی نخواهیم بود. سازندگان از عرضه بازی روی سرویس استقبال کردند؛ زیرا وس کلتنر (Wes Keltner)، مدیر عامل/رئیس گان اینتراکتیو، احساس می‌کرد که انتشار بازی روی گیم‌ پس، تاثیر زیادی روی افزایش بازیکنان آن خواهد داشت.

شراکت با مایکروسافت و در دسترس قرار دادن آن برای میلیون‌ها نفر به وسیله سرویس گیم پس، تصمیمی عقلانی بود. علاوه بر ایکس باکس سری اکس و اس و ایکس باکس وان، این عنوان برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC نیز در دسترس است. بازی The Texas Chain Saw Massacre یک تجربه سرگرم‌کننده است و شخصیت‌های قابل بازی زیادی را در دسترس شما قرار می‌دهد. در تجربه این بازی لحظه‌ای شک نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید