اخبار بازی

بازی مخفی‌کاری سوم شخص Sleight of Hand معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Sleight of Hand از استودیو Riffraff Games با یک تریلر سینماتیک در رویداد جدید Xbox Partner Preview رونمایی شد.

رویداد Xbox Partner Preview از مایکروسافت، با تمرکز روی بازی‌های تردپارتی برگزار شد و عناوین آینده ایکس‌باکس را به نمایش گذاشت. یکی از مواردی که مورد توجه قرار گرفت، بازی Sleight of Hand از استودیو Riffraff Games بود که در تریلر معرفی، به عنوان یک بازی مخفی‌کاری سوم شخص و ایمرسیو توصیف شد.

در بازی Sleight of Hand، بازیکنان خود را جای یک ساحره قرار می‌دهند که با حکومت در حال مبارزه است. باید بدانید که قدرت‌های این ساحره، حول محور استفاده از کارت‌های مختلف می‌چرخد و این کارت‌ها اثرات مختلفی دارند؛ مثلا دشمنانی که سد راهتان قرار گرفته‌اند را به سنگ تبدیل می‌کنند.

همچنین در توضیحات بازی، سازندگان آن را به عنوان یک deckbuilder توصیف کردند، بنابراین باید ببینیم که چگونه این عناصر در گیم‌پلی گنجانده شده‌اند. تنها چیزی که می‌دانیم، این است که بازی به عنوان یک مخفی‌کاری سوم شخص در تریلر معرفی شده است.

بازی Sleight of Hand برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس در حال توسعه است و در روز انتشار روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این بازی برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه می‌شود یا خیر. قابل ذکر است که هنوز تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید