اخبار تکنولوژی

زمان معارفه آنر 200 لایت مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

آنر، تاریخ رونمایی گوشی میان‌رده جدید خود موسوم به آنر 200 لایت (Honor 200 Lite) را در وب‌سایت فرانسوی خود اعلام کرده است. بر اساس این اطلاعات، این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ 25 آوریل (6 اردیبهشت) رسما معرفی شود.

علاوه بر تأیید تاریخ رونمایی، وب‌سایت آنر فرانسه تصاویری از طراحی و رنگ‌بندی‌های آنر 200 لایت را نیز به اشتراک گذاشته است. این رندرهای رسمی، نمای کاملی از پنل جلو و پشت این گوشی را ارائه می‌دهند.

از نظر طراحی، آنر 200 لایت صفحه نمایش تخت و بدون حاشیه داشته و دوربین سلفی دوگانه آن در یک حفره نمایشگر (پانچ هول) کپسولی شکل در بالای مرکز صفحه جای گرفته است. در پنل پشتی، یک ماژول مستطیلی شکل حاوی سه دوربین پشتی و یک فلش LED قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، آنر 200 لایت حداقل در دو رنگ آبی روشن و سفید عرضه خواهد شد. این طراحی ساده اما مدرن، هدف‌گیری آنر را برای رقابت در بازار گوشی‌های میان‌رده نشان می‌دهد.

هرچند آنر هنوز مشخصات فنی دقیق آنر 200 لایت را فاش نکرده، اما انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده میان‌رده، باتری با ظرفیت مناسب و دیگر ویژگی‌های رایج در این رده قیمتی بهره ببرد.

در نهایت، پیش‌بینی می‌شود آنر 200 لایت پس از معرفی رسمی در 25 آوریل (6 اردیبهشت)، کمی بعد برای فروش و عرضه عمومی در دسترس قرار بگیرد. طرفداران این برند باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی آنر در روزهای آینده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید