اخبار تکنولوژی

زمان معارفه Poco M6 Pro 5G مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاریخ رونمایی از گوشی پوکو M6 Pro 5G مشخص شده است. این گوشی از فریم مسطح بهره می‌برد و در بنچمارک‌های اخیر گیک‌بنچ نیز دیده شده است.

بنچمارک‌های منتشر شده، برخی مشخصات سخت‌افزاری M6 Pro را فاش کرده‌اند. انتظار می‌رود این گوشی با قیمت حدود 15000 روپیه (معادل 181 دلار) راهی بازار شود.

پوکو پوستری منتشر کرده که M6 Pro را در رنگ سبز نشان می‌دهد. در بخش پشت گوشی، سنسورهای دوربین و فلش LED دیده می‌شود. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته‌اند و سمت چپ محل تعبیه شیار سیم‌کارت است.

گوشی مقرون به صرفه Poco M6 Pro 5G قرار است با دوربین دوگانه راهی بازار شود؛ اگرچه پوکو جزئیاتی در مورد دوربین این گوشی اعلام نکرده است. قرار است این گوشی از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart عرضه شود. پیش از رونمایی رسمی، Poco M6 Pro در وبسایت بنچمارک Geekbench دیده شده است.

لیست بنچمارک نشان می‌دهد این گوشی با شماره مدل 23076PC4BI مجهز به تراشه کوالکام با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. چیپست آن شامل پردازنده گرافیکی Adreno 613 می‌شود. با توجه به این جزئیات، به نظر می‌رسد Poco M6 Pro از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ بهره می‌برد.

لیست بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که نسخه‌ای از گوشی پوکو M6 Pro با ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. همچنین مشخص شده این گوشی به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ بهره می‌برد و انتظار می‌رود دارای رابط کاربری MIUI 14 باشد. در بنچمارک تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ، پوکو M6 Pro امتیاز ۹۲۲ و در بنچمارک چندهسته‌ای امتیاز ۲۱۱۰ کسب کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، پوکو M6 Pro نسخه ری‌برند گوشی ردمی ۱۲ ۵G خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید