اخبار تکنولوژی

زمان معرفی شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شیائومی معمولا در ماه آگوست از گوشی‌های تاشوی خود رونمایی می‌کند، اما اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ ممکن است در اواسط سال جاری میلادی معرفی شوند. این در حالی است که گزارش‌ها حاکی از آن است که بعید به نظر می‌رسد وان پلاس بخواهد در سال جاری از گوشی تاشوی جدیدی رونمایی کند و احتمالا OnePlus Open 2 تا سال آینده میلادی به تعویق افتاده است. با این وجود، گفته می‌شود شیائومی در آینده‌ای نزدیک از دو تلفن هوشمند تاشوی جدید رونمایی خواهد کرد.

در حالی که گوشی های میکس فولد 3 و میکس فولد 2 در ماه آگوست رونمایی شدند، منبع این گزارش می گوید که احتمالا شیائومی میکس فولد 4 در اوایل ماه جولای یا حتی اواخر ژوئن (اوایل تابستان) معرفی خواهد شد. بنابراین انتظار می رود که پیش از رونمایی گوشی های تاشوی جدید سامسونگ، شاهد معرفی تلفن های هوشمند تاشوی شیائومی باشیم.

میکس فولد 4 ستاره اصلی رویداد آینده شیائومی خواهد بود. شایعه شده که این دستگاه به عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشوی دنیا معرفی می‌شود. اما بعید به نظر می رسد که این محصول راهی بازارهای جهانی شود، زیرا نسل های قبلی آن منحصر به بازار چین بودند و احتمالا شیائومی همچنان این رویه را ادامه خواهد داد. با این حال، گفته می شود که شیائومی میکس فلیپ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و رقیب گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید