اخبار تکنولوژی

زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بر اساس گزارش‌های جدید، سامسونگ قصد دارد رویداد معرفی گوشی‌های جدید سری گلکسی یعنی Galaxy Unpacked را در تاریخ 10 جولای (20 تیر ماه) در شهر پاریس فرانسه برگزار کند. این خبر از سوی وب‌سایت SamMobile و با استناد به منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای منتشر شده است.

انتخاب پاریس به عنوان محل برگزاری این رویداد، احتمالا به دلیل میزبانی این شهر برای مسابقات المپیک تابستانی 2024 است. سامسونگ یکی از حامیان و اسپانسرهای بزرگ این رویدادهای ورزشی به شمار می‌رود. بنابراین برگزاری Galaxy Unpacked در پاریس می‌تواند فرصت خوبی برای این شرکت برای بهره‌برداری تبلیغاتی از المپیک باشد.

در این رویداد، انتظار می‌رود سامسونگ از گوشی‌های پرچمدار جدید سری گلکسی شامل گلکسی Z Fold5 و گلکسی Z Flip5 رونمایی کند. همچنین احتمال معرفی نسل جدید گوشی‌های میان‌رده گلکسی A نیز وجود دارد.

یکی از محصولات قابل توجه این رویداد، گلکسی رینگ (Galaxy Ring) خواهد بود که نخستین حلقه هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود. همچنین گفته می‌شود بخش قابل توجهی از این کنفرانس به موضوع هوش مصنوعی و جدیدترین دستاوردهای سامسونگ در این حوزه اختصاص خواهد داشت.

در کنار گلکسی رینگ و هوش مصنوعی، گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) و گلکسی زد فلیپ 6 (Galaxy Z Flip 6) نیز به احتمال زیاد در این رویداد معرفی خواهند شد. علاوه بر این، سامسونگ ممکن است از ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ 7 (Galaxy Watch 7) و نیز هدفون‌های بلوتوثی بی‌سیم جدید خود نیز در این مراسم رونمایی کند.

با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد که رویداد آینده سامسونگ بسیار پرمحتوا و شلوغ خواهد بود و این شرکت قصد دارد در آن از محصولات جذاب و متنوعی در حوزه‌های مختلف پرده‌برداری کند.

دیدگاهتان را بنویسید