اخبار تکنولوژی

نوع تراشه گلکسی A35 مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

حدود دو هفته پیش، رندرهایی منتسب به گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی A35 منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی دیگر دارای ناچ قطره‌ای نیست و برای دوربین سلفی از سوراخی در قسمت بالایی نمایشگر استفاده می‌کند.

حالا گلکسی A35 در تست سنجش قدرت پردازش گیک‌بنچ شناسایی شده است. این گوشی دارای تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود و ۶ گیگابایت رم دارد که نشان می‌دهد احتمالا از نظر سخت‌افزار براساس گلکسی A54 طراحی شده باشد. به نظر می‌رسد سامسونگ در حال بهبود گوشی‌های میان‌رده خود است.

گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی A35 که در بنچمارک گیک‌بنچ شناسایی شد، امتیازات عالی 697 برای پردازنده تک هسته‌ای و 2332 برای چندهسته‌ای کسب کرده که در مقایسه با سایر مدل‌های سری A3x بسیار خوب به نظر می‌رسد.

این گوشی از تراشه اگزینوس 1380 با شماره مدل S5E8835 بهره می‌برد که شامل 4 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز است. اگرچه این چیپست در گوشی‌هایی مانند A54 مورد استفاده قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد در گلکسی A35 عملکرد بهتری خواهد داشت. البته باید منتظر ماند و از عملکرد واقعی آن در این گوشی خبر داشت.

دیدگاهتان را بنویسید