اخبار بازی

جدول فروش بازی‌های فیزیکی بریتانیا در هفته گذشته منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فروش فیزیکی بازی WWE 2K24 در زمان عرضه، حدود 26 درصد بیش‌تر از فروش فیزیکی بازی WWE 2K23 در زمان انتشار بود.

بازی کشتی‌کج در صدر جدول خرده‌فروشی‌های هفتگی انگلستان قرار گرفته است، در حالی که بازی Unicorn Overlord از استودیو Vanillaware در رتبه هفتم قرار دارد.

چند مورد از بازی‌هایی که هفته گذشته عرضه شدند، به جدیدترین نمودار هفتگی فروش عناوین فیزیکی در بریتانیا راه پیدا کردند. همانطور که کریستوفر درینگ از رسانه GamesIndustry در توییتر گزارش داد، بازی WWE 2K24 در هفته اول انتشار، حضور قدرتمندی داشت و در جایگاه اول لیست فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت. فروش نسخه فیزیکی این بازی در بریتانیا 26 درصد از نسخه قبلی (که سال گذشته عرضه شد) بیش‌تر است.

بازی Unicorn Overlord که حاصل همکاری جدید استودیوهای Vanillaware و Atlus بود، در هفته اول انتشار بین 10 بازی پرفروش قرار گرفت و جایگاه هفتم را تصاحب کرد. عناوین ساخته شده توسط استودیو Vanillaware، عموما از نظر فروش موفق ظاهر نمی‌شوند، بنابراین حضور بازی Unicorn Overlord در جایگاه هفتم، برای یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی، یک موفقیت به حساب می‌آید. 60 درصد از فروش فیزیکی بازی Unicorn Overlord روی نینتندو سوییچ، 34 درصد روی پلی‌استیشن 5 و 6 درصد روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس بوده است.

در همین حال، Final Fantasy 7 Rebirth که هفته گذشته عرضه فیزیکی ضعیفی را تجربه کرده بود، به رتبه دوم سقوط کرد و فروش آن نسبت به هفته گذشته 89 درصد کاهش یافت. اگرچه کاهش فروش طی هفته دوم انتشار، غیرعادی نیست، اما کریستوفردرینگ می‌گوید که افت 89 درصدی بسیار نگران‌کننده است. بازی اکشن و نقش‌آفرینی Final Fantasy 7 Rebirth نسبت به استانداردهای این فرنچایز، در ژاپن هم عرضه ضعیفی را تجربه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید