اخبار تکنولوژی

رونمایی از گلکسی F55 به تعویق افتاد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در خبری جدید، معرفی گوشی هوشمند گلکسی F55 5G سامسونگ که قرار بود در تاریخ 17 می 2024 (28 اردیبهشت) در کشور هند انجام شود، به تعویق افتاده است. علیرغم گذشت این تاریخ، سامسونگ هیچ اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر نکرد و توضیحی در مورد دلیل به تأخیر افتادن رونمایی این گوشی ارائه نداد.

اکنون بر اساس گزارشات منتشر شده از منابع مختلف، به نظر می‌رسد که سامسونگ رونمایی گلکسی F55 5G در هند را 10 روز به تعویق انداخته و احتمالا این گوشی در تاریخ 27 می (7 خرداد ماه) معرفی خواهد شد. متأسفانه دلیل این تأخیر در معرفی هنوز مشخص نیست، زیرا معمولا شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، رونمایی محصولات خود را به این شکل به تعویق نمی‌اندازند.

این خبر، انتظارات برای رونمایی گلکسی F55 5G سامسونگ را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. کاربران و علاقه‌مندان باید تا تاریخ جدید 7 خرداد ماه صبر کنند تا جزئیات و مشخصات این گوشی میان‌رده از سری F سامسونگ را مشاهده کنند. انتظار می‌رود سامسونگ توضیحات بیشتری در مورد دلیل این تأخیر ارائه دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت سامسونگ هند، گلکسی F55 5G از یک نمایشگر 6.67 اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد. این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 پشتیبانی می‌شود و تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه microSD را ارائه می‌کند.

سامسونگ گلکسی F55

در بخش دوربین، گلکسی F55 5G دارای یک سه‌گانه دوربین اصلی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (لرزشگیر اپتیکال)، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور 50 مگاپیکسلی برخوردار است. هر دو دوربین می‌توانند ویدیو 4K با 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

این گوشی از یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 45 وات بهره می‌برد. سایر ویژگی‌های آن شامل Wi-Fi ax، بلوتوث 5.2، درگاه USB Type-C، اسکنر اثرانگشت زیرنمایشگر، بلندگوهای استریو، پشتیبانی از 5G و دو سیم‌کارت است. گلکسی F55 5G با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 از کارخانه عرضه می‌شود.

از نظر طراحی، این گوشی دارای قاب پشتی چرم مصنوعی با ابعاد 76.5 x 7.8 x 163.9 میلی‌متر و وزن 180 گرم است. سامسونگ ادعا می‌کند این “باریک‌ترین” و “سبک‌ترین” گوشی با قاب پشتی چرم مصنوعی در سال 2024 خواهد بود. گلکسی F55 5G در رنگ‌های نارنجی و مشکی عرضه می‌شود.

با این جزئیات منتشر شده، به نظر می‌رسد بسیاری از مشخصات کلیدی گلکسی F55 5G پیش از رونمایی رسمی آن فاش شده است. کاربران اکنون می‌توانند یک تصویر کلی از این گوشی میان‌رده سری F جدید سامسونگ داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید