اخبار بازی

حالت VR بازی Resident Evil 4 برای پلی‌استیشن 5 عرضه شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به‌روزرسانی حالت واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 اکنون منتشر شده است و روشی کاملا جدید برای تجربه این بازی ترسناک را به همراه دارد.

بازی Resident Evil 4 در پلی‌استیشن 5 به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرده و حالت VR را در دسترس بازیکنان قرار داده است. دارندگان نسخه پلی‌استیشن 5 اکنون می‌توانند حالت VR Resident Evil 4 را از طریق PlayStation VR2 تجربه کنند. نسخه دمو حالت VR نیز اکنون در فروشگاه پلی‌استیشن منتشر شده است.

بازی Resident Evil 4 VR Mode زاویه دید بازی را به اول شخص تغییر می‌دهد و سطح جدیدی از Immersion را برای این عنوان به ارمغان می‌آورد. بازیکنان اکنون می‌توانند با دشمنان Ganados مستقیما روبه‌رو شوند و مقیاس واقعی برخی از دشمنان بزرگ بازی را بهتر درک کنند.

بازی Resident Evil 4 سومین بازی از این فرنچایز است که پس از Resident Evil 7 Biohazard و Resident Evil Village، از حالت VR پشتیبانی می‌کند. حالت VR در Resident Evil 4 از صفحه نمایش 4K HDR، هدست PS VR2 و صدای سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند.

حالت VR همچنین از حسگرهای کنترلرهای پلی‌استیشن بهره‌مند است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا هنگام انجام کارهایی مانند ریلود اسلحه‌ها یا استفاده از چاقو برای مقابله یا از بین بردن دشمنان، به خوبی حرکات دست شخصیت اصلی را حس کنند.

بازسازی Resident Evil 4 اوایل امسال منتشر شد و برای PC، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید