اخبار بازی

بازی The Walking Dead: Destinies رسما معرفی شد ؛ چهار فصل اول سریال در قالب یک بازی!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی The Walking Dead: Destinies چهار فصل اول سریال محبوب The Walking Dead را در قالب یک بازی ارائه می‌کند. بازیکنان می‌توانند اتفاقات کلیدی داستان را با انتخاب شخصیت‌های مختلف، تغییر دهند.

بازی جدیدی بر اساس مجموعه تلویزیونی The Walking Dead معرفی شد. این بازی با عنوان The Walking Dead: Destinies، یک عنوان اکشن-ماجراجویی سوم شخص با تمرکز بر خط داستانی اصلی سریال خواهد بود. The Walking Dead: Destinies برای PC، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و اس و نینتندو سوییج منتشر خواهد شد. تریلر معرفی آن را می‌توانید از صفحه یوتیوب IGN تماشا کنید.

بازی The Walking Dead: Destinies بازیکنان را به جای شخصیت‌های مختلف چهار فصل اول سریال قرار می‌دهد، جایی که آن‌ها می‌توانند انتخاب‌هایی برای تغییر روند خط داستانی انجام دهند. شما در نقش شخصیت ریک گرایمز داستان این عنوان را آغاز خواهید کرد. بازیکنان می‌توانند از مکان‌های مهم سریال مانند وودبری، زندان و مزرعه هرشل گرین دیدن کنند.

به گفته شرکت گیم‌میل اینترتینمنت (GameMill Entertainment)، بازی The Walking Dead: Destinies بیش از دوازده شخصیت از این مجموعه تلویزیونی، از جمله شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران مانند دریل، میشون، شین و کارول را به نمایش خواهد گذاشت. هر شخصیت مهارت‌ها، توانایی‌ها و سلاح‌های منحصر به‌ فرد خود را دارد که بازیکنان باید از آن‌ها برای عبور از رویدادهای دلخراش بازی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید