اخبار تکنولوژی

وزن گلکسی S24 Ultra نسبت به نسل قبلی کاهش پیدا می‌کند!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از پیشرفت‌های مورد انتظار در گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ، استفاده از فلز مقاوم‌تر تیتانیوم به جای آلومینیوم در قاب اصلی دستگاه خواهد بود. انتظار می‌رود این تغییر علاوه بر افزایش دوام، زیبایی ظاهری گوشی را نیز ارتقا دهد. در حالی که تغییر از آلومینیوم به استیل‌ ضد زنگ در آیفون‌های پرو باعث افزایش وزن آنها شده است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که وزن S24 اولترا با وجود قاب تیتانیومی، کمتر از S23 اولترا خواهد بود.

بنابراین به نظر می‌رسد سامسونگ توانسته است با استفاده از جنس مقاوم‌تر، وزن گوشی جدید خود را کاهش دهد.

براساس گزارشات، وزن گلکسی S24 اولترا حدود 233 گرم خواهد بود که 1 گرم کمتر از S23 اولترا با 234 گرم وزن است.

با توجه به اینکه تیتانیوم نسبت به آلومینیوم چگال‌تر و سخت‌تر است، کاهش وزن در مدل جدید با وجود استفاده از جنس مقاوم‌تر، دستاورد قابل توجهی برای سامسونگ محسوب می‌شود. شایعات همچنین از بهبود صفحه نمایش و ارتقای دوربین تله‌فوتو از 10 به 50 مگاپیکسل در S24 اولترا خبر می‌دهند، اما ظاهرا سامسونگ همچنان از سنسورهای دوربین 200، 10 و 12 مگاپیکسلی S23 اولترا در مدل جدید استفاده خواهد کرد.

تا رونمایی رسمی هنوز مدتی باقی است و اطلاعات بیشتری درباره S24 اولترا منتشر خواهد شد. سامسونگ قصد دارد در خانواده اس 24، تحول‌های زیادی را ایجاد کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم غول کره‌ای دنیای تکنولوژی، چه برنامه‌هایی برای طرفداران خود تدارک دیده است.

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید