اخبار بازی

بازی The Witcher 3 از فروش ۵۰ میلیون نسخه‌ای عبور کرد | نهمین بازی پرفروش‌ دنیا!

بازی The Witcher 3
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو سی‌دی پراجکت رد، خالق سری بازی‌های The Witcher و عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ اعلام کرد که تنها بازی The Witcher 3 تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروش در سراسر دنیا داشته و به نهمین بازی پرفروش تمام دوران تبدیل شده است.

بدون شک عنوان The Witcher 3 Wild Hunt یکی از پرافتخارترین بازی‌های تاریخ صنعت ویدیو گیم است و فروش فوق‌العاده‌ آن گواهی بر این قضیه است. استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که سه‌گانه The Witcher تا به امروز توانسته بیش از ۷۵ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته باشد که سهم بازی The Witcher 3 از این رقم بیش از ۵۰ میلیون نسخه است.

قسمت نخست سری بازی‌های ویچر در سال ۲۰۰۷ میلادی عرضه شد و پس از آن The Witcher 2: Assassins of Kings در سال ۲۰۱۱ به انتشار رسید. بازی The Witcher 3 Wild Hunt که با نام کامل The Witcher 3: Wild Hunt ساخته شد، در سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی و سپس برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سریز و همچنین نینتندو سوییچ منتشر شد.

استودیو سی‌دی پراجکت همچنین سابقا اعلام کرد که قصد بازسازی قسمت نخست مجموعه ویچر را با موتور گرافیکی آنریل 5 دارد و وظیفه این بازسازی را به استودیو لهستانی Fool’s Theory سپرده است. همچنین اعلام شد که کارکنان کهنه‌کار و قدیمی استودیو که روی سری بازی‌های The Witcher کار کرده بودند، روی این پروژه نظارت کامل دارند.

استودیو سی‌دی پراجکت رد جدا از تمام مجموعه‌ها و بازی‌هایی که تا به امروز ساخته، در حال کار روی یک بازی کاملا جدید با نام موقت Project Polaris در سبک نقش‌آفرینی داستان‌محور هستند که قرار است میراث‌دار بازی The Witcher 3 باشد و به مانند این سری، شروعی بر یک سه‌گانه کاملا جدید باشد. باید دید استودیو سی‌دی پراجکت رد که توانسته تا به امروز عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد، می‌تواند با سه‌گانه جدید هم موفقیت‌های گذشته را تکرار کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید