اخبار بازی

ابزارهای مادینگ بازی The Witcher 3 اکنون برای آزمایش در دسترس قرار گرفتند

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو CD Projekt RED اعلام کرده است که بازیکنان رایانه‌های شخصی اکنون می‌توانند در آزمایش ابزارهای مادینگ برای نسخه‌ رایانه‌های شخصی The Witcher 3: Wild Hunt، به سازندگان کمک کنند. بازیکنان می‌توانند The Witcher 3 REDkit را از طریق استیم دانلود کنند تا مادهای مختلفی برای بازی بسازند. این مادها می‌توانند از چیزی به سادگی آیتم‌ و سلاح‌ گرفته تا ماموریت‌ها و شخصیت‌های جدید، متغیر باشند.

شایان ذکر است که The Witcher 3 REDkit هنوز در دست توسعه است و برای آزمایش آن، بازیکنان باید از طریق صفحه رسمی بازی در فروشگاه استیم، درخواست دسترسی به ابزارهای مادینگ را برای شرکت لهستانی ارسال کنند. دسترسی به این ابزارها به صورت رندوم و گزینشی توزیع می‌شود.

طبق گفته CD Projekt RED، The Witcher 3 REDkit بر اساس همان مجموعه ابزارهایی ساخته شده است که توسعه‌دهندگان The Witcher 3: Wild Hunt برای ساخت بازی از آن‌ها استفاده کردند. استودیو مذکور، این مجموعه را یک ابزار جامع توصیف می‌کند و بیان دارد که می‌تواند «آزادی تقریبا بی حد و حصری» را در بازی ایجاد کند.

Witcher 3 REDkit در نوامبر سال گذشته معرفی شد و در حال حاضر فقط برای نسخه PC این بازی برنامه ریزی شده است. ابزارهای مودینگ برای انتشار کامل در سال 2024 به صورت رایگان برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید