اخبار سینما

سریال The Witcher یک فصل دیگر تمدید شد!

سریال The Witcher یک فصل دیگر تمدید شد!
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۰۸ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال «The Witcher» سریالی است در ژانر درام فانتزی است که فصل اول آن در دسامبر 2019 از نتفلیکس منتشر شد. این سریال بر اساس مجموعه کتابی به همین نام نوشته «آندژی ساپکوفسکی» ساخته شده است.

«The Witcher» داستان زندگی «گرات ریویایی» است که به همراه یک جادوگر و یک شکارچی جهش یافته هیولا، در تلاش برای رسیدن به جایگاه خود در دنیای پر از هیولا هستند.

«هنری کویل» بازیگر نقش گرات بعد از پایان فیلمبرداری فصل سوم آن، رسما اعلام کرد که از این پروژه جدا خواهد شد و سپس اعلام شد «لیام همسورث» در فصل‌های آتی جایگزین این بازیگر خواهد شد.

گفته شده ساخت فصل چهارم و پنجم سریال «The Witcher» قرار است به شکل پشت سر هم انجام شود. البته لازم به ذکر است که پیش از این اتفاقی مشابه برای سریال «Vikings: Valhalla» نیز افتاد.

«لورن اشمیت» بعد از خروج «هنری کویل» از گروه بازیگران احتمال پایان یافتن این سریال را اعلام کرد اما چندی پیش، پس از اطمینان از جایگزینی بازیگر جدید در نقش گرات، در مصاحبه‌ای گفت هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن باقی مانده است.

«سوفی هالند»، در سال‌های اخیر از پرمشغله ترین مدیران انتخاب بازیگر بوده و انتخاب بازیگر سریال‌های چون «Wednesday» و «You» را به همراه گروهش برعهده داشته است. انتخاب بازیگران سریال «The Witcher» نیز برعهده وی بوده است.

«سوفی هالند» در مورد انتخاب بازیگر برای فصل جدید این سریال چنین گفته است:

به‌زودی فیلم‌برداری فصل چهارم را با لیام همسورث شروع می‌کنیم و بعد از یک استراحت کوتاه، به سراغ فصل پنجم خواهیم رفت.

فصل سوم سریال «The Witcher» قرار است از تاریخ 29 ژوئن 2023 منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید