اخبار بازی

بخش زامبی بازی Modern Warfare 3 جهان باز خواهد بود!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بخش زامبی Modern Warfare 3 که توسط تری‌آرک (Treyarch) و اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) توسعه می‌یابد، نوید بزرگترین نقشه زامبی‌ تاریخ سری Call of Duty را می‌دهد!

در حالی که اکتیویژن (Activision) روز گذشته جزئیات زیادی را درمورد کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 و بخش PvP به اشتراک گذاشت، بخش زامبی شاید جذاب‌ترین معرفی دیروز بود. این حالت Modern Warfare 3 دارای یک محیط PvE جهان باز با مکانیک‌های اکتشاف و بقا است. بازیکنان در کنار سایر جوخه‌ها و انبوهی از دشمنان، در بزرگترین نقشه زامبی تاریخ Call of Duty به مبارزه می‌پردازند.

داستان بازی سبک Dark Aether را در دنیای Modern Warfare در بر می‌گیرد و با رازها و ویژگی‌های مرتبط با زامبی‌ها همراه خواهد بود. همچنین مکانیک‌های جدید و دشمنان متنوعی در این بازی طراحی شده‌اند. جزئیات رسمی و گیم‌پلی بازی هنوز منتشر نشده است، اما تایید شد که تری‌آرک در کنار اسلج‌همر گیمز، بخش زیادی از توسعه این بازی را برعهده دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ 19 آبان 1402 10(نوامبر 2023) برای ایکس باکس سری اکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC عرضه می‌شود. خریداران نسخه Vault یک هفته‌ زودتر به بخش کمپین بازی دسترسی خواهند داشت؛ کمپینی که در آن گروه ضربت 141 با ولادمیر ماکاروف می‌جنگند. در همین حال، بخش چند نفره بازی با نقشه‌های بازسازی شده Modern Warfare 2 (2009) و بازگشت Minimap کلاسیک سری راه‌اندازی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید