اخبار تکنولوژی

گلکسی S23 FE با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 درگیک بنچ دیده شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ FE سامسونگ در نیمه دوم سال جاری راهی بازار می‌شود. این گوشی عضوی از خانواده گلکسی اس ۲۳ است اما فاقد تعدادی از ویژگی‌های کلیدی نسخه استاندارد است. به نظر می‌رسد این گوشی در تمام جهان از یک پردازنده یکسان استفاده نخواهد کرد و سامسونگ از دوگانه اکزینوس و اسنپدراگون در نسخه FE گلکسی اس 23 استفاده خواهد کرد.

حساب‌های گیک‌بنچ و صفحات پشتیبانی رسمی نشان می‌دهند مدل جهانی از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ با لیتوگرافی ۴ نانومتری و ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. همان پردازنده‌ای که در گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا بکار رفته و به دلیل مصرف انرژی بیشتر نسبت به پردازنده‌های کوالکام مورد انتقاد قرار گرفته است.

گلکسی اس ۲۳ FE سامسونگ در دو مدل متفاوت وارد بازار خواهد شد. مدل مربوط به ایالات متحده از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل 1 کوالکام استفاده خواهد کرد که از لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC بهره می‌برد. همچنین این پردازنده با ۸ گیگابایت حافظه رم جفت خواهد شد. اما مدل جهانی از پردازنده اکزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ استفاده می‌کند.

چیپست‌های کوالکام انتخاب بهتری نسبت به اکزینوس هستند و به همین دلیل سامسونگ گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ را این هفته در هند معرفی کرد.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ اف ای سامسونگ از نمایشگر ۶/۴ اینچی با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سیستم فست شارژ ۲۵ واتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می برد.

دیدگاهتان را بنویسید