اخبار بازی

احتمال انتشار بازی Resident Evil 9 به صورت جهان‌باز وجود دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بنا به ادعاهای تازه، Capcom در نظر دارد تا سیستم جهان‌باز RE Engine را به نسخه جدید Resident Evil بیاورد.

در حالی که نسخه هشتم سری Resident Evil سومین سالگردش را جشن می‌گیرد، طرفداران منتظر قسمت جدیدی از این فرانچایز هستند. با اینکه هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده، اما بنا به شایعات، Capcom به زودی از این ورودی رونمایی می‌کند. بر اساس ادعاهای لیکر معتبر، Dusk Golem، نسخه نهم Resident Evil که با استفاده از موتور گرافیکی RE Engine ساخته می‌شود، از تکنولوژی جهان‌باز Dragon’s Dogma 2 بهره‌ خواهد برد.

Capcom در نظر دارد تا بازی‌های Dragon’s Dogma 2، Resident Evil 9 و Monster Hunter Wilds را از نظر فنی، مشابه به یکدیگر بسازد. این رویه پیش از این در ساخت بازی‌های Resident Evil 7، Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 رعایت شده بود. هدف Capcom این است تا Monster Hunter و Resident Evil جدید ضمن وفاداری به DNA مجموعه خود، روی پایه‌های تازه‌ای بنا شده و تجربه‌ای نوین به طرفداران ارائه کنند.

ظاهرا Resident Evil 9 از سال 2018 در دست تولید بوده است. هدف Capcom این است تا بازی در سال جاری معرفی شده و در سال 2025 عرضه شود. این بازی بیشترین بودجه در تاریخ Resident Evil را به خود اختصاص داده است و یکی از پنج بازی در دست توسعه از این سری به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید