اخبار بازی

سیستم مبارزات‌ آسان‌تر در بازی Stellar Blade وجود دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هیونگ تائه کیم، کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید این قابلیت‌ را می‌توان در هر زمانی فعال کرد و به بازیکنان کم‌ تجربه اجازه می‌دهد تا از این بازی لذت ببرند.

بازی Stellar Blade استودیو Shift Up به زودی برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. جزئیات جدید آن پس از نمایش چشمگیرش در آخرین State of Play منتشر شد. این بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن ماجراجویی است و نوید یک اکشن سریع شبیه به NieR: Automata را می‌دهد (که یکی از منابع اصلی الهام این پروژه بود)، اما برای کسانی که ماهر نیستند گزینه‌هایی برای ساده کردن مبارزات وجود دارد.

هیونگ تائه کیم، کارگردان بازی Stellar Blade، در صحبت با وب‌سایت آلمانی Play3، وجود چندین درجه سختی را تایید کرد و گفت که بازیکنان باید برای تسلط بر بازی تلاش کنند. با این حال، ویژگی‌های کمکی دیگری نیز وجود دارد که به شما در مبارزات کمک می‌کند. حتی اگر عاشق بازی‌های اکشن هستید ولی به اندازه کافی ماهر نیستید، باز هم می‌توانید از این بازی لذت ببرید. این گزینه‌ها را می‌توان در هر زمان فعال کرد.

توضیحات کاملی ارائه نشد، اما می‌توان فرض کرد که به ویژگی‌هایی مانند جاخالی دادن و عقب‌نشینی خودکار، ترکیب‌های ساده، کاهش آسیب‌های وارد شده و موارد دیگر اشاره دارد. این قابلیت‌ها را زمان مشخص خواهد کرد، پس با ما همراه باشید.

بازی Stellar Blade در 7 اردیبهشت 1403 (26 آوریل) برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. داستان بر روی ایو، یکی از اعضای جوخه هوابرد متمرکز است که برای نجات بشریت با مهاجم نایتیبا می‌جنگد. داستان بازی حدود 25 ساعت و کامل کردن آن حدود 30 تا 50 ساعت زمان می‌برد. مدیر فنی Dong-Gi Lee نیز اخیرا سه حالت گرافیکی را تأیید کرده است: حالت پرفورمنس (60 فریم بر ثانیه)، حالت کوالیتی (4K) و حالت بالانس.

دیدگاهتان را بنویسید