اخبار بازی

احتمال ماموریت داستانی در Black Ops 6 با محوریت ۱۱ سپتامبر

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

طبق گفته‌ی یک منبع معتبر بازی‌های ویدیویی در توییتر، به نام «دوم_لوکریا»، به نظر می‌رسد کمپین تک‌نفره Call of Duty: Black Ops 6 شامل یک ماموریت با پس‌زمینه‌ی حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ باشد.

این موضوع با شعار رمزآلود بازی، یعنی «حقیقت پنهان است» همخوانی دارد. جزئیات هنوز مشخص نشده‌اند، اما این اقدام جسورانه‌ای از طرف ناشر به شمار می‌رود.

اکتیویژن با اعلامیه‌ای غیرمنتظره برای بازی جدید Black Ops، تاریخ انتشار، پلتفرم‌ها و جزئیات گیم‌پلی را همچنان در هاله‌ای از ابهام نگه داشته است. با این حال، یک تاریخ را باید در تقویم خود علامت بزنیم: ۱۰ ژوئن، کنفرانس ایکس‌باکس، جایی که بازی به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که این بازی، ساخته‌ی استودیوی تری‌آرچ، به جنگ خلیج فارس در دهه‌ی ۱۹۹۰ (حدود ۱۰ سال قبل از ۱۱ سپتامبر) می‌پردازد. با نزدیک شدن به رونمایی رسمی، به نظر می‌رسد داستان واقعی پشت Black Ops 6 ممکن است از آن حدس‌های اولیه دور شود.

همچنین این بازی از روز اول در دسترس کاربران ایکس‌باکس گیم‌پس خواهد بود که خبر هیجان‌انگیزی است، زیرا این اولین باری خواهد بود که اکتیویژن بلیزارد چنین کاری انجام می‌دهد. البته، حالا مایکروسافت سکان را به دست گرفته است، پس می‌توانیم در آینده نیز انتظار تغییرات مشابهی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید