اخبار تکنولوژی

از عرضه جهانی شیائومی 14 پرو خبری نیست!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق اخبار جدید، به نظر می‌رسد گوشی شیائومی 14 پرو هرگز برای فروش در بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد.

شیائومی دو ماه پیش سری پرچمدار ۱۴ خود را در چین رونمایی کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. اما جدیدترین گزارش سایت Xiaomiui با بررسی بیلدهای MIUI نشان می‌دهد که فقط برای گوشی شیائومی 14 باید انتظار عرضه جهانی داشت. اثری از پشتیبانی از مدل پرو در بازارهای بین‌المللی در بیلدها دیده نمی‌شود و احتمالا این گوشی فقط در چین عرضه می‌شود.

شیائومی طیف وسیعی از بیلدهای آزمایشی میان‌نرم‌افزاری را برای دستگاه‌های خود عرضه می‌کند که برای استفاده کاربران عادی نیست. هرچند شیائومی ۱۴ هر دو بیلد چین و جهانی دارد اما شیائومی ۱۴ پرو فقط بیلد چینی دارد. شاخه جهانی برای شیائومی ۱۴ پرو بیلد‌های جدیدی ارائه نکرده و آخرین بیلد مربوط به ماه اکتبر ۲۰۲۳ است. بنابراین، طی دو ماه اخیر شیائومی نرم‌افزار جهانی خود را برای این گوشی تست نکرده است. این اتفاق نشان می‌دهد شیائومی ۱۴ پرو ممکن است هرگز در بازار جهانی عرضه نشود.

شیائومی در گذشته چندین بار دستگاه‌های خود را محدود به بازار چین کرده است. به‌عنوان‌مثال شیائومی 13 اولترا با وجود محبوبیت سری 13، در سطح بین‌المللی عرضه نشد. بنابراین محدود کردن شیائومی 14 پرو به بازار چین، اولین بار نیست که شیائومی بخشی از محصولاتش را منحصر به چین می‌کند. اما این نتیجه‌گیری‌ها مبتنی بر بیلدهای توسعه‌دهنده است و امکان دارد شیائومی در آینده تغییر راهبرد دهد. شایعه‌ای دیگری نیز وجود دارد که شاید شیائومی روی مدل اولترا تمرکز کند.

بنابراین نمی‌توان قطعی بیان کرد شیائومی 14 پرو در سطح جهانی عرضه نخواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید