اخبار تکنولوژی

تا رونمایی سامسونگ از Galaxy A05 زمان زیادی باقی‌ نمانده است

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوشی‌های سری A0x سامسونگ، محصولات مقرون‌به‌صرفه این شرکت محسوب می‌شوند. سال گذشته سامسونگ گوشی Galaxy A04 را با تراشه 8 هسته‌ای مدیاتک هلیو P35 روانه‌ی بازار کرد.

اکنون شایعاتی مبنی بر معرفی دستگاه جدید این سری با نام گلکسی A05 در آینده‌ی نزدیک وجود دارد. این گوشی توانسته گواهی‌نامه‌های متعددی را کسب کند. براساس گواهی‌نامه‌های FCC و BIS، گلکسی A05 از شبکه‌های 4G و وای‌فای باندهای 2.4، 5 و 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. دریافت این گواهی‌نامه‌ها نشان می‌دهد زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی A05 سامسونگ باقی نمانده است.

گلکسی A05 سامسونگ در اواخر ماه ژوئیه موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG شد که تأیید می‌کند این گوشی از بلوتوث نسخه 3.0 پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 بهره‌مند باشد. گفته می‌شود نوع رابط کاربری آن از نوع Core خواهد بود که برای گوشی‌های ارزان‌قیمت با سخت‌افزار ضعیف‌تر طراحی شده است.

سری گلکسی A0x یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ است و انتظار می‌رود نسل پنجم این گوشی فروش خوبی را تجربه کند. نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید