اخبار تکنولوژی

این گوشی یک هفته شارژدهی دارد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاکنون شاهد معرفی گوشی‌هایی با باتری‌های بزرگ بودیم اما آونیر تلکام، صاحب برند انرجایزر، این مرز را فراتر برد و گوشی اندرویدی انرجایزر هارد کیس پی28کی را معرفی کرد که از باتری بسیار بزرگ 28000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این گوشی در حاشیه کنگره جهانی موبایل 2024 معرفی شد. این مقدار باتری حتی از پرچم‌دارانی مانند گلکسی اس24 اولترا با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و وان‌پلاس 12 با باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی نیز بسیار بیشتر است.

آونیر تلکام، این محصول را برای کشورهایی با مشکل در زیرساخت برق مناسب دانسته است. علاوه بر استفاده شخصی، با این گوشی میتوانید دستگاه‌های دیگر را نیز شارژ کنید. شرکت ذکر کرده است باتری این محصول تا یک هفته دوام می‌آورد که برای ماجراجویی‌های طولانی مدت در طبیعت مناسب است.

با این وجود، استفاده از این گوشی با باتری غول‌پیکر هزینه‌هایی نیز دارد. وزن انرجایزر پی28کی حدود 570 گرم گزارش شده است که نشان از سنگین بودن این گوشی است و احتمالا برای حمل آن با مشکل برخورد می‌کنید.

گوشی باتری محور انرجایزر مجهز به گواهی مقاومت در برابر آب IP69 است اما فاقد استاندارد سقوط MIL-STD است. Hard Case P28K از پردازنده Helio G99 4G، نمایشگر 6.78 اینچی +FHD LCD و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. دوربین اصلی 64 و دوربین فوق‌عریض 20 مگاپیکسلی در قاب پشتی وجود دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

این محصول از اکتبر سال جاری با قیمت 271 دلار عرضه خواهد شد. با این حال تاریخچه عرضه گوشی‌های قبلی انرجایزر توسط آونیر تلکام حاکی از عدم عرضه واقعی است و باید منتظر ماند تا دید آیا این محصول نیز عرضه می‌شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید