اخبار سینما

زمان برگزاری جشن حافظ امسال مشخص شد (بیست و دومین دوره)

زمان برگزاری جشن حافظ امسال مشخص شد (بیست و دومین دوره)
نویسنده : ساناز محمدی۰۴ تیر ۱۴۰۲
3 دیدگاه

جشن حافظ یا جشن دنیای تصویر، به عنوان مراسم اعطای جوایز و تقدیر از عوامل فیلم های سینمایی و تلویزیونی از سال 1376 در حال برگزاری است و در این مراسم با اهدای تندیسی به شکل نوشته حافظ از هنرمندان منتخب سال تقدیر می شود. در حالی که بیست و یکمین دوره جشن حافظ سال 1400 برگزار شده بود، فرزند علی معلم (بنیانگذار مراسم حافظ) از برگزاری بیست و دومین دوره جشن حافظ در پاییز امسال خبر داد.

تاریخ برگزاری جشن حافظ 1402

به گفته امید معلم؛ دبیر مراسم حافظ (فرزند علی معلم و آذر معماریان)، بیست و دومین جشن حافظ در مهرماه 1402 برگزار می شود و اتفاق جدید در این دوره، اضافه شدن تندیس بهترین فیلم کوتاه است.

سال گذشته مراسم جشن حافظ برای اهدای جوایز سینما و تلویزیون برگزار نشد و تنها شاهد برگزاری مراسم اهدای جوایز نخستین دوره آیین تئاتر و موسیقی جشن حافظ با حضور برخی هنرمندان بودیم.

امید معلم فرزند علی معلم و آذر معماریان به عنوان دبیر مراسم حافظ اعلام کرد که بیست و دومین دوره جشن حافظ امسال مهر ماه 1402 برگزار می شود و تندیس تازه ای به این مراسم اضافه می شود که به بهترین فیلم کوتاه تعلق می گیرد که فرصت مناسبی برای فیلمسازان جوان و نوظهور است.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. رشید گفت:

    رسما تلویزیون رو تحریم کردن
    عادل فردوسی پور یه دقیقه هم تصویرش از تلویزیون پخش نشده
    اون وقت چطوری نامزد شده ؟
    حتما بهش جایزه هم میدن!

  2. محمد گفت:

    دقیقا خیلی خیلی خیلی تابلو هستش جایزه به عادل فردوسی پور قطعا میرسد . شک نکنید .

  3. محمد گفت:

    دقیقا جایزه صد درصد به عادل میدن خیلی خیلی خیلی اتفاقی …شک نکنید جایزه به ۳۶۰ میرسد !!@