اخبار تکنولوژی

کاهش 70 درصدی کاربران تردز در دو هفته!

کاهش 70 درصدی کاربران تردز در دو هفته!
نویسنده : تحریریه۳۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شبکه اجتماعی جدید مارک زاکربرگ که در هنگام بازگشایی تمامی رکوردهای مرتبط با عضویت را جابجا کرد و با استقبال بی‌نظیری از کاربران مواجه شد، طی مدت کوتاه فعالیتش نتوانسته کاربرانش را راضی نگه دارد!

بر اساس گزارشات اخیر مؤسسه سیمیلاروب و سنسورتاور، شبکه اجتماعی تردز طی یک هفته اخیر شاهد کاهش قابل توجهی در تعداد کاربران فعال روزانه و میزان زمان سپری شده توسط کاربران بوده است.

بر پایه داده‌های سیمیلاروب، تعداد کاربران فعال روزانه تردز از 49 میلیون نفر به 23.6 میلیون نفر رسیده که نشان دهنده کاهش 45 درصدی است.

همچنین بر اساس آمار سنسورتاور، میانگین زمان سپری شده روزانه توسط کاربران آیفون در تردز از 19 دقیقه به 4 دقیقه و برای کاربران اندروید از 21 دقیقه به 5 دقیقه رسیده است. گفتنی است که در حال حاضر کاربران وب امکان دسترسی به تردز را ندارند.

با توجه به این آمار و ارقام، می‌توان گفت که تردز در یک هفته گذشته با کاهش چشمگیر کاربران و زمان استفاده از این شبکه اجتماعی مواجه بوده است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در اظهارات روز دوشنبه هفته گذشته اعلام کرد که کاهش اخیر محبوبیت تردز قابل پیش‌بینی بوده است. او گفت که رشد اولیه تردز فراتر از حد انتظار بوده و پیش‌بینی می‌کند تعداد کاربران تردز طی ماه‌های آینده به آمار باثباتی برسد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، نیز در اظهارات پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که قرار است قابلیت‌های جدیدی همچون ویرایش پست، فید افراد فالوشده و جستجو در پست‌ها و هشتگ‌ها به تردز اضافه شود. همچنین اعلام شد تردز به‌زودی از طریق وب نیز قابل دسترس خواهد بود.

بنابراین مدیران متا ابراز امیدواری کرده‌اند که با افزودن قابلیت‌های جدید و دسترس‌پذیر کردن تردز از طریق وب، روند کاهشی اخیر کاربران این شبکه اجتماعی متوقف شده و تعداد کاربران آن طی ماه‌های آینده ثبات یابد.

دیدگاهتان را بنویسید