اخبار بازی

تاد هاوارد خواهان ساخت یک شبیه‌ساز دنیای فانتزی از Elder Scrolls 6 است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با نزدیک شدن به انتشار بازی Starfield، حالا وقت آن رسیده که بیشتر از Elder Scrolls 6 بدانیم.

با اخبار و جزئیاتی که از بازی Starfield (جدیدترین IP بتسدا (Bethesda) بعد از تقریبا سه دهه) منتشر می‌شود، سخت است که به دیگر محصول بزرگ و جاه‌طلبانه این کمپانی که The Elder Scrolls VI باشد، فکر کنیم. این بازی که در سال 2018 معرفی شد، یک بازی نقش‌آفرینی و فانتزی‌ است که مطمئنا از نسخه پیشین یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim بزرگ‌تر خواهد بود.

در مصاحبه‌ای با GQ، کارگردان این بازی یعنی آقای تاد هاوارد (Todd Howard)، درمورد این بازی و رونمایی زود هنگام از آن صحبت کرد. “من بارها از خودم پرسیدم و جواب این سوال را دقیق نمی‌دانم، اما باید در رونمایی از بازی با احتیاط بیشتری عمل می‌کردیم. ظاهرا این بازی یک اسم رمزی هم دارد که هاوارد نمی‌خواهد آن را در اختیار عموم قرار دهد.

او توضیح داد که تیم سازنده می‌خواهد TES VI یک بازی کامل “شبیه‌ساز دنیای فانتزی” باشد:

نمی‌خواهم به این سوال جوابی بدهم، اما می‌خواهم مودب باشم. می‌توانم بگویم که می‌خواهیم این بازی نقش یک شبیه‌ساز تمام و کمال دنیای فانتزی را داشته باشد. با توجه به زمان گذشته، راه‌های زیادی برای انجام این ماموریت وجود دارد.

با تمام این‌ها، بازی The Elder Scrolls 6 تاریخ انتشار مشخصی ندارد. مدیر عامل Xbox، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، باور دارد که گیمرها با انتشار این اثر پنج سال دیگر فاصله دارند. آقای هاوارد هم گفته که حس می‌کند این بازی آخرین محصول سری Elder Scrolls باشد که توسط او کارگردانی می‌شود. البته که زمان این مورد را مشخص خواهد کرد.

در همین حال، بازی Starfield کمتر از دو هفته دیگر برای کنسول Xbox Series X|S و PC عرضه می‌شود. گفته شده که این بازی دارای حالت New Game Plus بوده که علاوه بر ارائه یک توییست یونیک و هیجان‌انگیز، ارزش تکرار بازی را هم بالا می‌برد. خوشبختانه، بیش از انتشار بازی، می‌توانیم منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید