اخبار سینما

پادرمیانی تام کروز میان تهیه‌کنندگان و انجمن بازیگران

پادرمیانی تام کروز میان تهیه‌کنندگان و انجمن بازیگران
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۷ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«تام کروز»، بازیگری که این روزها برای سری هفتم فیلم «مامورت غیرممکن» روی پرده‌های سینما است، پیش از شروع اعتصابات در مذاکرات بین دو انجمن تهیه‌کنندگان و بازیگران حضور پیدا کرد.

علت حضور این بازیگر این است که انجمن بازیگران گاهی در طول مذاکرات خود از اعضای برجسته دعوت می‌کند تا در مورد موضوعی که در آن تخصص دارند، بحث کنند. هر عضو می‌تواند درخواست کند تا در یک جلسه مذاکره شرکت کند و اعضا تام کروز را مناسب این مذاکرات دانستند.

البته با وجود حضور تام کروز در مذاکراتی که در حدود 5 هفته به طول انجامید، این دو انجمن به توافق نرسیدند و پس از آن اعتصاب انجمن بازیگران اتفاق افتاد.

«تام کروز» در این مذاکرات به مهم بودن موضوع هوش مصنوعی برای بازیگران اشاره کرد و از تهیه‌کنندگان درخواست حمایت از انجمن بازیگران در این راستا را داشت. این بازیگر همچنین خواهان حمایت تهیه‌کنندگان از بدلکاران را شد.

البته در راستای این مذاکرات، تام کروز سخنانی نیز برای انجمن بازیگران ادا کرد و به علت وضعیت نابسامان سینما از آن‌ها خواست اگر اعتصاب شروع شد بازیگران را از تبلیغ فیلم‌ها منع نکند.

لازم به ذکر است که پس از شروع اعتصاب انجمن بازیگران، هیچ یک از درخواست‌های تام کروز تاکنون عملی نشده است. طبق قوانین اعتصاب فعلی تبلیغات، از جمله «مصاحبه‌ها، تورها یا تبلیغ از طریق رسانه‌های اجتماعی برای هر فیلم» در طول توقف کار ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید