اخبار سینما

تام کروز هم‌‌بازی برد پیت در آخرین فیلم تارانتینو می‌شود

نویسنده : تحریریه۲۳ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تام کروز در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم «منتقد فیلم» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو است. این فیلم قرار است آخرین فیلم بلند تارانتینو باشد.

کروز در حال تنظیم برنامه خود برای ایفای یک نقش مکمل در این فیلم است. او بیشتر سال مشغول فیلمبرداری «ماموریت: غیرممکن ۸» خواهد بود، اما تلاش می‌کند تا در حدود یا پس از پایان فیلمبرداری مجدد این فیلم اکشن، در فیلم تارانتینو نیز بازی کند. تارانتینو تولید «منتقد فیلم» را تا اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز نخواهد کرد.

تارانتینو در سال ۲۰۱۹ در یک پادکست درباره کروز صحبت کرد و گفت: “او مرد بزرگی است و ما واقعا خوش شانسیم که می‌توانیم با او همکاری کنیم.”

کروز یکی از اولین بازیگرانی بود که تارانتینو برای بازی در نقش کلیف بوث در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» انتخاب کرده بود، اما سرانجام برد پیت این نقش را بازی کرد و برای آن برنده جایزه اسکار شد.

هفته گذشته گزارش شد که برد پیت به جمع بازیگران فیلم آخر تارانتینو پیوسته است. اگرچه هنوز هیچ بازیگر دیگری به طور رسمی معرفی نشده است، اما شایعاتی مبنی بر حضور کرت راسل، ساموئل ال جکسون، لئوناردو دی کاپریو، پل والتر هاوزر و جان تراولتا در این فیلم وجود دارد.

کروز که 61 سال دارد، بیشتر دهه گذشته را صرف ساخت فیلم‌های اکشن کرده است و جای تعجب نیست که او می‌خواهد در آخرین فیلم تارانتینو بازی کند، زیرا این دو تا به حال با هم همکاری نکرده‌اند.

داستان فیلم “منتقد فیلم” در سال 1977 در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و حول محور یک منتقد فیلم می‌چرخد که برای یک مجله نقد می‌نویسد. تارانتینو شخصیت اصلی فیلم را اینگونه توصیف کرده است: “مردی که واقعا زندگی می‌کرد، اما هرگز واقعاً مشهور نبود و برای یک مجله رده پایین نقد فیلم می‌نوشت.”

دیدگاهتان را بنویسید