اخبار سینما

تام هالند ساخت مرد عنکبوتی 4 را تایید کرد

تام هالند ساخت مرد عنکبوتی 4 را تایید کرد
نویسنده : تحریریه۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تام هالند در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده که مرد عنکبوتی 4 (Spider-Man 4) در حال ساخت است و او نیز برای ادامه ایفای این نقش بازخواهد گشت. با این حال، پس از اتفاقات فیلم Spider-Man: No Way Home، ساخت قسمت بعدی کار دشواری است و استودیوها در تلاش برای یافتن داستانی مناسب برای ادامه ماجراجویی‌های این ابرقهرمان محبوب هستند.

در میانه جشنواره فیلم Sands International، هنگامی که از هالند پرسیده شد آیا برای ایفای نقش مرد عنکبوتی بازخواهد گشت یا خیر، پاسخ مثبت داد. او اظهار داشت که مدیون این نقش است و علاقه‌مند به بازی دوباره در آن است. اما تاکید کرد که ساخت قسمت چهارم پس از No Way Home پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

هالند گفت که بهترین‌ها روی داستان و فیلمنامه کار می‌کنند تا اطمینان حاصل شود کار درستی انجام می‌شود و میراث ساخته شده حفظ می‌شود. این اولین باری است که او از ابتدا بخشی از تیم خلاق پروژه است و این فرایند برایش جذاب و سرگرم کننده است. با این حال، تاکید کرد که همه می‌خواهند این فیلم ساخته شود اما اولویت این است که اطمینان حاصل شود کار تکراری یا زیاده‌روی انجام نمی‌شود.

هنگامی که از هالند درباره احتمال بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در Spider-Man 4 پرسیده شد، او تنها گفت که این قسمت بیشتر روی جنبه‌های دیگر مرد عنکبوتی متمرکز خواهد شد و مسیر سه‌گانه قبلی را دنبال نخواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مانند تاریخ اکران، نویسندگان یا کارگردان در دسترس نیست، اما شایعاتی مبنی بر احتمال حضور دردویل و کینگ‌پین در این فیلم شنیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید