اخبار تکنولوژی

10 بازیگر برتر تاریخ سینما از نگاه ChatGPT

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ChatGPT قادر است به عنوان هوش مصنوعی، در هر مسئله‌ای نظر خود را داشته باشد. حالا ما به سراغ ده بازیگر برتر سینما رفته‌ایم و از چت جی پی تی در مورد بهترین تاریخ سینما پرسیده‌ایم.

ما پیش از این سوالات دیگری را از ChatGPT مبنی‌بر این‌که بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان کدام است و این ربات چت 10 فیلم برتر خود را اعلام کرده بود.

نکته‌ی قابل تامل این است کهChatGPT داده‌های خود را براساس تجزیه و تحلیل فیلم‌ها، امتیازات فیلم‌ها و نظرات کاربران در سایت‌هایی مانند IMDB به دست می‌آورد و با توجه به جمع‌بندی‌های خود از این داده‌ها، نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.

از نگاه چت جی پی تی، رتبه‌ی اول بهترین بازیگر تاریخ سینمای جهان در اختیار مارلون براندوی افسانه‌ای که همه او را با کاراکتر ماندگار ویتو کورلئونه به یاد داریم قرار دارد. در این لیست بازیگران شاخص دیگری چون آل پاچینو و رابرت دنیرو نیز حضور دارند. اما خبری از نسل جدید بازیگران سینمای جهان مانند برد پیت و لئوناردو دی کاپریو که حرف‌های زیادی در این صنعت دارند، نامی نبرده است. به نظر می‌رسد ChatGPT در این لیست نگاه ویژه‌ای به دنیای سینمای قبل از دهه 90 میلادی دارد.

موضوع جالب توجه این است که در ابتدا ChatGPT به شما می‌گوید که نمی‌تواند به طور دقیق اعلام کند که کدام بازیگر بهترین تاریخ است؛ اما با توجه به آمار و ارقام بازیگران در فضای وب، چت جی پی تی، بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کند.

10 بازیگر برتر تاریخ سینمای جهان از نگاه Chat جی پی تی:

1 – مارلون براندو (بازیگر نقش اول فیلم پدرخوانده 1)

2 – مریل استریپ (بازیگر نقش اول فیلم شکارچی گوزن)

3 – رابرت دنیرو (بازیگر نقش اول فیلم راننده تاکسی)

4 – آل پاچینو (بازیگر نقش اول فیلم صورت زخمی)

5 – جک نیکلسون (بازیگر نقش اول فیلم درخشش)

6 – داستین هافمن (بازیگر نقش اول فیلم فارغ‌التحصیل)

7 – کلینت ایستوود (بازیگر نقش اول فیلم نابخشوده)

8 – رابرت ردفورد (بازیگر نقش اول فیلم بوچ کسیدی و ساندنس کید)

9 – کاترین هپبورن (بازیگر نقش اول فیلم داستان فیلادلفیا)

10 – الیزابت تیلور (بازیگر نقش اول فیلم کلئوپاترا)

شاید بارها در فضای اینترنت نظرات مختلفی را در مورد این‌که کدام بازیگران بهترین‌های تاریخ هستند ببینیم؛ اما این موضوع از نگاه هوش مصنوعی، با توجه به ‌این‌که سلیقه‌ی شخصی در آن دخیل نیست و براساس تحلیل‌های چت بات این نتیجه به دست آمده است، از اهمیت و اعتبار بیشتری برخوردار است.

نظر شما در مورد ده بازیگر برتر تاریخ سینما به انتخاب ChatGPT چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید