اخبار بازی

استودیو Toys For Bob، سازنده بازی Crash Bandicoot‌  بیش از ۸۰ نفر را اخراج کرده است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در میان اخراج‌های گسترده شرکت اکتیویژن، استودیو Toys for Bob بخش قابل توجهی از نیروی کار خود را از دست داده و دفتر خود را تعطیل کرده است.

مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که 1900 کارمند را از بخش بازی خود تعدیل می‌کند که استودیوهای مختلف از جمله ایکس باکس، اکتیویژن بلیزارد و بتسدا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. این اخراج‌ها تاثیرات زیادی روی آینده شرکت اکتیویژن خواهد داشت.

همانطور که رسانه SF Chronicle گزارش داد، پرونده‌های ایالتی در کالیفرنیا نشان داده است که اکتیویژن بلیزارد 86 کارمند را در استودیویی که دفتر مرکزی آن در نواتو و Hamilton Landing قرار دارد، اخراج کرده است. استودیو Toys for Bob خالق فرنچایز Skylanders است و همچنین عناوین Crash Bandicoot و Spyro the Dragon را توسعه داده است. عناوینی همچون Crash Bandicoot 4: It’s About Time، Crash Team Rumble و Spyro Reignited Trilogy از دیگر عناوین این کمپانی هستند.

استودیو Toys for Bob علاوه بر از دست دادن بخش قابل توجهی از نیروی کار خود، دفتر خود را نیز تعطیل می‌کند. با این حال، همانطور که Jez Corden از Windows Central و Ainsley Bowden سردبیر Seasoned Gaming در توییتر گزارش داده‌اند، این شرکت تعطیل نمی‌شود. بسته شدن دفتر فیزیکی شرکت نشان می‌دهد که اعضای استودیو تا زمان اسکان مجدد در یک دفتر کوچکتر (و احتمالا ارزان‌تر)، از راه دور به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

استودیو Sledgehammer Games، توسعه‌دهنده بازی‌های Call of Duty نیز به عنوان بخشی از اخراج‌های مایکروسافت، بخش قابل توجهی از نیروی کار خود را کاهش داده و بیش از 70 نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است. قبلا گزارش شده بود که به دلیل اخراج‌های جمعی، بازی سبک بقایی که Blizzard Entertainment در دست ساخت داشت، پس از بیش از شش سال توسعه لغو شد.

دیدگاهتان را بنویسید