اخبار سینما

سریال قهوه ترک چند قسمت است؟ معرفی بازیگران و مشخصات پخش

سریال قهوه ترک چند قسمت است
نویسنده : سارا محمدی۰۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اولین قسمت از سریال قهوه ترک علیرضا امینی روز چهارشنبه 3 خرداد 1402 از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر شد، فیلمی با موضوع اجتماعی حول محور زنان و دختران که در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است. اگر قصد دارید به تازگی به جمع بینندگان این سریال اضافه شوید بهتر است با مشخصات سریال قهوه ترک مانند موضوع و داستان، اینکه سریال از کجا چه روز و چه ساعتی پخش می شود و اسامی کامل بازیگران آشنا شوید همچنین بدانید که سریال قهوه ترک چند قسمت دارد.

سریال قهوه ترک چند قسمت است؟

سریال قهوه ترک در 20 قسمت ساخته شده است و هر قسمت حدود 48 دقیقه است. هر هفته یک قسمت جدید از سریال منتشر می شود

معرفی کامل سریال قهوه ترک

علیرضا امینی کارگردان ویلایی ها و دسته دختران با قهوه ترک به شبکه نمایش خانگی آمده است. نغمه ثمینی (نویسنده شهرزاد) و محمد رضایی راد نویسنده فیلمنامه و محمد شایسته ای تهیه کننده این مجموعه هستند. خلاصه ای از داستان فیلم در ادامه آمده است.

موضوع سریال قهوه ترک چیست؟

تازه ترین اثر علیرضا امینی مانند دیگر ساخته های او در مورد زنان و دختران و معضلات آن ها است. دختری به نام ترانه که پرستار است و در کنار ان در موسیقی خیابانی فعالیت می کند به دلیل شکایتی که از او می شود (به دلیل مرگ یک بیمار) تصمیم می گیرد به ترکیه مهاجرت کند. او خانواده و خواهر دوقلوی خود را در ایران رها کرده و به همراه پسری که به تازگی با او آشنا شده راهی ترکیه می شود. سارا رسول زاده نقش ترانه و خواهر دوقلویش طنین را ایفا می کند.

سریال قهوه ترک را از کجا ببینیم؟

سریال قهوه ترک از شبکه خانگی فیلم نت پخش می شود و برای تماشای سریال در این پلتفرم باید اشتراک خریداری کنید. برای تماشای رایگان سریال قهوه ترک می توانید آن را از طریق راه های دیگر دانلود کنید که همگی غیرمجاز هستند.

قهوه ترک چه روزهایی منتشر می شود؟

قسمت جدید سریال قهوه ترک هر چهارشنبه در شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر می شود.

ساعت پخش سریال قهوه ترک

ساعت 8 صبح

بازیگران سریال قهوه ترک

بازیگران ایرانی سریال قهوه ترک:

بازیگران سریال قهوه ترک

سارا رسول زاده، حامد بهداد، بهاره کیان افشار، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، فرید سجادی‌ حسینی، پیام احمدی‌ نیا

بازیگران ترکیه ای سریال قهوه ترک:

ایپک تنولجای

ایپک تنولجای

سلطان ساروهان

سلطان ساروهان

و مهمت پولات

دیدگاهتان را بنویسید