اخبار بازی

انتشار Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered تا 30 نوامبر به تعویق افتاد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ریمستر بازی Turok 3 از استودیو Nightdive که در ابتدا قرار بود در 14 نوامبر عرضه شود، با تاخیری کوتاه منتشر خواهد شد.

در ماه آگوست، استودیو Nightdive Studios اعلام کرد که بازی Turok 3: Shadow of Oblivion را بازسازی خواهد کرد و تایید کرد که بازسازی این عنوان کلاسیک N64، سبک شوتر اول شخص بازی را به شکل بهبود یافته عناوین مدرن تبدیل می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد مدت زمانی که برای ریمستر کردن این بازی لازم است، کمی بیشتر از انتظارات خواهد بود.

بازی Turok 3: Shadows of Oblivion که پیش از این قرار بود در 14 نوامبر عرضه شود، با تاخیری کوتاه منتشر خواهد شد و اکنون چند هفته دیرتر از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت، در تاریخ 9 آذر 1402 (30 نوامبر 2023) عرضه می‌شود.

همانطور که قبلا تایید شده بود، این ریمستر قرار است از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60، نورپردازی بهبود یافته، بازسازی هنری محیط‌ها، شخصیت‌ها و اسلحه‌ها و گزینه‌های گرافیکی جدید، تنظیمات dynamic shadows، motion blur، bloom و  anti-aliasing پشتیبانی کند. این بازی همچنین از تروفی و اچیومنت نیز بهره خواهد برد و در کنسول سوییچ از کنترل حرکتی و ژیروسکوپ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

زمانی که Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered عرضه شد، برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید