اخبار سینما

تریلر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شد

نویسنده : تحریریه۰۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هم‌زمان با آغاز نمایشگاه کمیک-کان سن دیگو در سال ۲۰۲۳، شبکه تلویزیونی AMC تریلر تازه‌ای از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر کرد. این سریال اسپین-آف درباره ماجراجویی‌های داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس در فرانسه پساآخرالزمانی است.

The Walking Dead: Daryl Dixon که نخستین بار در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی شد، داستان بازگشت داریل به خانه را دنبال می‌کند. ملیسا مک‌براید، کلمانس پوئزی، آدام ناگایتیس و چند بازیگر دیگر نیز در این سریال ۶ قسمتی حضور دارند.

طبق گفته نورمن ریداس، هواداران می‌توانند انتظار ملاقات با چهره‌های آشنای دیگری از مجموعه مردگان متحرک را در این سریال داشته باشند.

دیوید زابل، خالق سریال درام موفق ER، به عنوان شورانر و نویسنده در این سریال اسپین-آفِ دنیای مردگان متحرک حضور دارد. اسکات گیمپل، شورانر و تهیه‌کننده اصلی سریال The Walking Dead، نیز در کنار گرگ نیکوترو، آنجلا کانگ، برایان باکراس و چند تهیه‌کننده دیگر، از جمله نورمن ریداس، در تیم تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

به گفته نیکوترو، نمایش دنیای پساآخرالزمانی اروپا از زاویه نگاه داریلِ غریبه، یکی از اهداف اصلی سازندگان بوده است.

پخش فصل اول این سریال ۶ قسمتی از تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) از شبکه‌های AMC و +AMC آغاز می‌شود. سریال هم‌اکنون برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

گفتنی است که تریلر تازه منتشر شده این سریال را می‌توانید از صفحه رسمی AMC تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید