اخبار تکنولوژی

از این پس توییتر را با نام و لوگوی X بشناسید!

ایکس
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ایلان ماسک، مالک توییتر، دیروز اعلام کرده بود، لوگوی معروف پرنده آبی از توییتر حذف شد و با حرف X جایگزین شد. حتی نام اکانت رسمی توییتر نیز به X تغییر کرده است. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک، هیچ اثری از نام توییتر باقی نخواهد ماند.

ماسک دیروز اعلام کرده بود که برند توییتر به زودی تغییر خواهد کرد و باید به تدریج با لوگوی پرنده آبی خداحافظی کرد. حالا لوگوی جدید X ابتدا روی اکانت ماسک و سپس روی حساب رسمی توییتر قرار گرفته است تا فرایند خداحافظی با نشان قبلی آغاز شود.

در حال حاضر علاوه بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر قرار گرفته، نام این اکانت نیز به X تغییر یافته است. اکانت‌های زیرمجموعه توییتر نیز به جای لوگوی پرنده آبی، از لوگوی X استفاده می‌کنند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.

بنا به گفته ایلان ماسک، لوگوی جدید X اکنون روی ساختمان مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو نیز نصب شده است. پس به نظر می‌رسد فرایند جایگزینی لوگوی جدید به جای نشان پرنده آبی به سرعت در حال انجام است.

هم اکنون لوگوی اصلی توییتر نیز به X تغییر پیدا کرده است و وقتی وارد این شبکه اجتماعی می‌شوید، اثری از پرنده آبی مشاهده نمی‌کنید.

ماسک، دیروز اعلام کرد که در برند جدید این شبکه اجتماعی، هر توییت برابر با یک X خواهد بود و برای نام ری‌توییت‌ها نیز باید ایده‌ای نو در نظر گرفته شود. به نظر می‌رسد وی هنوز به تمام جنبه‌های این بازطراحی برند فکر نکرده است، چرا که حتی خودش هم نتوانسته در پاسخ به برخی کاربران در مورد نحوه نام‌گذاری ویژگی‌های قدیمی مانند توییتر بلو در دوره جدید، پاسخی ارائه دهد. پس به نظر می‌رسد هنوز جزئیات این طرح بازطراحی برند به طور کامل مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید