اخبار تکنولوژی

دو ویژگی جدید به چت بات بینگ اضافه شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت چند ویژگی جدید را به چت‌بات بینگ اضافه کرد تا دسترسی و پشتیبانی آن بین دستگاه‌های مختلف را بهبود بخشد.

یکی از این ویژگی‌ها، امکان ادامه چت‌های دسکتاپ روی گوشی است. برای استفاده از این ویژگی، کافی است روی پاسخ ارائه‌شده توسط بینگ چت در دسکتاپ کلیک راست کنید و گزینه «ادامه در گوشی» را انتخاب کنید. یک کد QR نمایش داده خواهد شد که با اسکن آن می‌توانید چت خود را روی گوشی ادامه دهید.

ویژگی دیگر، اضافه شدن ویجت بینگ چت به گوشی‌های هوشمند است. این ویجت به کاربران امکان می‌دهد تا به‌سرعت به بینگ چت دسترسی پیدا کنند و سؤالات خود را از هوش مصنوعی بینگ بپرسند.

ویژگی سوم، پشتیبانی از چند زبان جدید است. اکنون کاربران می‌توانند از بینگ چت به زبان‌های بیشتری استفاده کنند.

این ویژگی‌های جدید در حال حاضر در نسخه پیش‌نمایش بینگ چت در دسترس هستند.

هم‌چنین مایکروسافت دسترسی به بینگ چت را در مایکروسافت لانچر برای همه کاربران اندرویدی ارائه کرد. این ویژگی که اخیرا در نسخه بتا مایکروسافت لانچر آزمایش می‌شد، اکنون برای تمام کاربران در دسترس است.

با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند به‌راحتی از طریق مایکروسافت لانچر به بینگ چت دسترسی پیدا کنند. برای این کار، کافی است روی آیکون بینگ چت در صفحه اصلی لانچر ضربه بزنید.

البته، کاربران همچنان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل بینگ و ویجت آن نیز به بینگ چت دسترسی داشته باشند. با این حال، کاربرانی که از مایکروسافت لانچر استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به نصب برنامه Bing ندارند.

این ویژگی جدید مایکروسافت می‌تواند دسترسی به بینگ چت را برای کاربران اندرویدی آسان‌تر کند.

نظر شما در مورد قابلیت‌های جدید چت بات بینگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید