اخبار تکنولوژی

دو گوشی جدید از سری Realme Note در راه است/ هدف: فروش ۱۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۴!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ریلمی به زودی دو برادر کوچک‌تر به خانواده‌ی محبوب Note خود اضافه می‌کند تا در سال ۲۰۲۴، به فروش خیره‌کننده‌ی ۱۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند.

فرانسیس وانگ، مدیرعامل ریلمی اروپا و مدیر بازاریابی جهانی، با اعلام این خبر بلندپروازانه، جزئیات بیشتری را درباره‌ی عرضه و موقعیت این سری جدید ارائه داد.

اولین گوشی هوشمند Realme Note در ۲۳ ژانویه در فیلیپین رونمایی خواهد شد و دو مدل دیگر نیز طی دو ماه آینده به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.

سری Note ریلمی به شکاف قیمتی زیر ۱۰۰ دلار/یورو در سبد محصولات این شرکت پاسخ خواهد داد. به عبارت دیگر، این سری نسبت به سری‌های Note سایر سازندگان که معمولا میان‌رده محسوب می‌شوند، ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. گوشی‌های Realme Note طی دو سال آینده به تقریباً تمامی بازارهایی که ریلمی در آن‌ها فعالیت دارد، عرضه خواهند شد.

استثناهای قابل‌توجه این برنامه، هند و چین هستند. ریلمی معتقد است که در هند سبد محصولات متنوع و کاملی دارد و چین نیز به عنوان بازار اصلی این برند، به دلیل تمرکز بر فروش آنلاین، به این سری جدید نیازی ندارد. ریلمی انتظار دارد سری Note عمدتا توسط افرادی خریداری شود که قبل از خرید، ترجیح می‌دهند گوشی را از نزدیک لمس و بررسی کنند.

هدف ریلمی، فروش ۱۰ میلیون دستگاه از سری Note تنها در سال ۲۰۲۴ است. این شرکت به کیفیت ساخت بالاتر سری Note خود اطمینان دارد و وعده می‌دهد که طراحی بهتر و مواد باکیفیت‌تری نسبت به رقبا ارائه دهد.

ریلمی همچنین ادعا می‌کند که کنترل کیفیتی بهتر – که از نقاط ضعف سنتی دستگاه‌های سطح پایه بوده است – و خدمات پس از فروش بهتر را ارائه خواهد داد. در حالی که جزئیاتی از مدت زمان پشتیبانی نرم‌افزاری ارائه نشد، ریلمی وعده داد که در مقایسه با رقبا، ضمانت‌نامه‌های طولانی‌تر و به‌روزرسانی‌های بیشتری را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید