اخبار بازی

یوبی‌سافت اولین بازی وب 3 و برپایه بلاک‌چین خود را معرفی کرد

بازی وب 3
نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سرانجام کمپانی یوبی‌سافت از اولین بازی خود بر پایه وب‌ 3 و سیستم بلاک‌چین به نام Champions Tactics: Grimoria Chronicles رونمایی کرد که بر روی بلاک‌چین Oasys عرضه خواهد شد.

بلاک چین Oasys در سال ۲۰۲۲ میلادی با همکاری شرکت‌های یوبی‌سافت، سگا، باندای نمکو و اسکوئر انیکس تاسیس شد تا بتوان از آن برای عرضه بازی‌های بلاک‌چینی به صورت تخصصی استفاده شود.

یوبی‌سافت در توضیح بازی جدید خود گفته که ما با یک بازی PvP تاکتیکی با المان‌های نقش‌آفرینی روبه‌رو هستیم که در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی توسعه پیدا می‌کند. یوبی‌سافت در تلاش‌های قبلی خود در زمینه بلا‌ک‌چین عملکرد خوبی نداشته است. پلتفرم NTF کوارتز توسط اتحادیه کارگری فرانسوی Solidaires Informatique که نماینده کارکنان شعبه مرکزی یوبس‌سافت واقع در پاریس فرانسه بود، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. پس از این، مسئولان یوبی‌سافت گفتند که این مسئله، چیزی است که بازیکنان و گیمرها آن را متوجه نمی‌شوند. سرانجام یوبی‌سافت برای جبران، به جای غرامت پولی به توسعه‌دهندگان خود NFTهای ویژه بازی Ghost Recon Breakpoint را اهدا کرد!

در ماه سپتامبر، مدیر عامل یوبی‌سافت در مصاحبه با یوروگیمر گفت علی‌رغم عدم موفقیت در یوبی‌سافت کوییز و پاسخ‌های داخلی کارکنان، این شرکت به بررسی تمام قابلیت‌های وب 3 ادامه می‌دهد.

سایر شرکت‌های بازی‌سازی که اعتباربخش Oasys هستند هم قبلا با NFT، بلاک‌چین یا وب‌ 3 درگیر بوده‌اند. از اسکوئر انیکس که بازی Symbiogenesis را به عنوان یک تجربه منحصربه‌فرد و ماجراجویی مجازی نوبتی معرفی کرد تا عرضه NFTهای بازی فاینال فانتزی 7 به مناسبت جشن ۲۵ سالگی این بازی، از اقدامات شرکت‌های شریک سرویس Oasys به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید