اخبار بازی

ساعت برگزاری رویداد Ubisoft Forward مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یوبیسافت چندین بازی آینده خود را در رویداد Ubisoft Forward به نمایش خواهد گذاشت، از جمله بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Shadows.

از فستیوال بازی‌های تابستانی گرفته تا رویداد بازی‌های ایکس‌باکس، از State of Play سونی تا نینتندو دایرکت، هیچ کمبودی در رویدادهای مهم تابستانی وجود ندارد. در روزها و هفته‌های آینده باید منتظر شروع این رویدادها باشیم. یوبیسافت مانند بقیه سال‌ها، حضور مهمی در رویدادهای تابستانی دارد. این شرکت قرار است در رویداد شرکت‌های دیگر نظیر مایکروسافت نیز حضور پیدا کند. شرکت مذکور قبلا اعلام کرده بود که با یک رویداد زنده دیگر از سری Ubisoft Forward، در تاریخ 21 خرداد (10 ژوئن) بازخواهد گشت و اکنون، ساعت پخش آن نیز اعلام شده است.

یوبیسافت در توییتر تایید کرده است که این مراسم در تاریخ 10 ژوئن و در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام (22:30 به وقت ایران) به نمایش در خواهد آمد. هنوز مشخص نیست که زمان این رویداد چقدر خواهد بود، اما همانطور که یوبیسافت قبلا تایید کرده است، می‌توانید منتظر نمایش بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Shadows، Star Wars Outlaws، XDefiant، The Division Resurgence و موارد دیگر باشید.

اوایل این ماه، یوبیسافت تایید کرد که در Gamescom ماه آگوست در شهر کلن آلمان شرکت خواهد کرد. به زودی اطلاعات زیادی از عناوین آینده این شرکت فرانسوی به دستمان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید