اخبار بازی

تماشا کنید: همه تریلرهای مراسم یوبی‌سافت فوروارد – از جنگ ستارگان تا آواتار و شاهزاده پارسی!

یوبی‌سافت فوروارد
نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

س از رویداد خیره‌کننده بازی‌های ایکس‌باکس، نوبت خودنمایی یوبی‌سافت رسیده است. این ناشر فرانسوی غول‌پیکر در مراسم یوبی‌سافت فوروارد مجموعه جدید و متنوعی از بازی‌های جهان باز را از Assassin’s Creed Mirage گرفته تا Star Wars Outlaws، برای طرفداران به نمایش گذاشت.

بازی AVATAR: FRONTIERS OF PANDORA

رویداد هیجان‌انگیز یوبی‌سافت فوروارد با نمایش دو تریلر هیجان‌انگیز از Avatars: Frontiers of Pandora شروع شد. این بازی در دنیای محبوب سری فیلم‌های علمی تخیلی آواتار، ساخته جیمز کامرون، اتفاق می‌افتاد و گیم‌پلی آن تا حدی شبیه بازی Far Cry: Pandora Edition است. کامرون چند کلمه‌ای در این رونمایی صحبت کرد و گفت که همیشه به دنبال راهی بوده است که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته‌ افراد بیشتری را با آواتار آشنا کند و این مجموعه را فراتر از فیلم‌های سینمایی ببرد. بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۷ دسامبر برای پلی‌استیشن ۵، رایانه‌های شخصی ویندوزی و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر می‌شود.

بازی XDEFIANT

عنوان xDefiant، یک بازی تیراندازی چند نفره رایگان است که شخصیت‌های دوست‌داشتنی بازی‌های شوتر مانند Rainbow Six را در یک پکیج ارائه می‌دهد. دموی بازی xDefiant از ۲۱ تا ۲۳ ژوئن روی پلی‌استیشن ۵، رایانه‌های شخصی ویندوز و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. نسخه کامل این عنوان در اواخر تابستان امسال منتشر خواهد شد و یوبیسافت وعده یک نقشه جدید در ماه را داده است.

بازی PRINCE OF PERSIA: THE LOST CROWN

شاهزاده پارسی محبوب این بار در قالب یک بازی اکشن دوبعدی به نام Prince of Persia: The Lost Crown بازمی‌گردد. یوبی‌سافت در مراسم سامر گیم فست هفته گذشته به طور مختصر از گیم‌پلی این عنوان رونمایی کرد و در طول رویداد یوبیسافت فوروارد به انتشار ویدئوی جدیدی، مکانیک‌های مبارزه و تغییر زمان این بازی پلتفرمر را به نمایش گذاشت. جالب است بدانید که دنیای بازی جهان باز نیست و سازندگان به آن جهان نیمه‌باز می‌گویند.

بازی THE DIVISION RESURGENCE

اسپین‌آف رایگان سری بازی‌های شوتر آخرالزمانی دیویژن که با نام The Division Resurgence در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ برای گوشی‌های موبایل منتشر می‌شود.

بازی SKULL & BONES

سرنوشت این بازی تا مدت‌ها نامعلوم بود و در مراسم یوبیسافت فوروارد نیز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Skull and Bones اعلام نشد. با این حال شما می‌توانید از ۲۵ تا ۲۸ آگوست نسخه بتای این عنوان را دریافت کرده و به دنیای دزدان دریایی خطرناک سفر کنید.

بازی THE CREW MOTORFEST

از سومین نسخه از سری بازی‌های اتومبیل‌رانی یوبیسافت با نام The Crew Motorfest رونمایی شد. این بازی جهان باز پس از وقایع The Crew 2 در هاوایی اتفاق می‌افتد و شباهت زیادی به Forza Horizon دارد. Crew Motorfest در ۱۴ سپتامبر منتشر می‌شود اما نسخه بتای آن از ۲۱ تا ۲۳ جولای در دسترس خواهد بود.

بازی ASSASSIN’S CREED NEXUS VR

بازی Assassin’s Creed Nexus اولین نسخه واقعیت مجازی این فرانچایز است که داستان سه شخصیت محبوب اتزیو، کاساندرا و کانر را روایت می‌کند. این عنوان قصد دارد که این بار تاریخچه چند هزار ساله دنیای Assassin’s Creed را از دید اول ‌شخص برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. Assassin’s Creed Nexus در اواخر سال جاری به‌صورت انحصاری برای هدست‌ Meta Quest عرضه خواهد شد.

بازی ASSASSIN’S CREED MIRAGE

یوبی‌سافت سرانجام از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که سازندگان این عنوان قصد دارند با اضافه کردن پارکور و مأموریت‌های مخفی بیشتر، رابط کاربری آسان‌تر و نقشه بزرگ بازی Assassin’s Creed Mirage را به دوران طلایی این فرنچایز بازگردانند. این بازی با صداپیشگی شهره آغداشلو، پیش‌درآمد Assassin’s Creed Valhalla است و داستان یکی از شخصیت‌های این بازی به نام باسم بن اسحاق را روایت می‌کند. Assassin’s Creed Mirage در ۱۲ اکتبر برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

بازی STAR WARS OUTLAWS

بازی جنگ ستارگان جدید یوبیسافت با نام Star Wars Outlaws برای اولین بار در سال 2021 معرفی شد که در رویداد بازی‌های ایکس‌باکس روز یکشنبه شاهد تریلر سینمایی این عنوان بودیم. در رویداد یوبیسافت فوروارد گیم‌پلی جدیدی از تیراندازی سوم شخص این بازی نشان داده شد. کی وی، قهرمان داستان، یک خلافکار در دنیای جنگ ستارگان است که باید با دشمنان جدید و قدیمی زیادی مبارزه کند. گیم‌پلی روز دوشنبه شامل سکانس‌های هیجان‌انگیز تعقیب و گریز و تیراندازی‌های خشن بود و به نظر می‌رسد سلاح موردعلاقه کی وس هر چیزی جز شمشیرهای نوری جدای‌ها باشد. قرار است بازی Star Wars Outlaws در سال 2024 منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید