اخبار بازی

یوبیسافت حق استریم بازی‌های آینده اکتیویژن را برعهده گرفت

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی‌ها و عناوین آینده این ناشر پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت، از طریق سرویس ابری یوبیسافت پلاس قابل بازی خواهند بود.

یوبیسافت (Ubisoft) اعلام کرده است که عناوین اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) برای سرویس اشتراکی Ubisoft+ عرضه خواهند شد. حق استریم ابری بازی‌های این شرکت، از جمله Call of Duty، زین پس در اختیار یوبیسافت خواهد بود. پس از تکمیل قرارداد خرید توسط مایکروسافت، عناوین جدید اکتیویژن در 15 سال آینده به این سرویس نیز اضافه خواهند شد. این شرکت می‌گوید:

«این بازی‌ها روی یوبیسافت پلاس قرار خواهند گرفت، در حالی که یوبیسافت محوز استفاده و عرضه بازی‌های ابری اکتیویژن را در اختیار خواهد داشت».  

اگر مشترک سرویس Ubisoft+ Multi Access هستید، این عناوین روی رایانه‌های شخصی، کنسول‌های ایکس باکس، آمازون لونا و پلی استیشن، از طریق سرویس Ubisoft+ Classics قابل بازی هستند. کریس ارلی Activision Blizzard  (Chris Early)، معاون ارشد مشارکت‌های استراتژیک و توسعه کسب‌ و کار یوبیسافت، اظهار داشت:

ما خود را وقف ارائه تجربیات شگفت‌انگیز به بازیکنان خواهیم کرد. در طول 15 سال گذشته، ما خدمات آنلاین و اکوسیستم توزیع خود را به یکی از کامل‌ترین‌ها در صنعت بازی تبدیل کرده‌ایم. قرارداد امروز به بازیکنان فرصت‌های بیشتری برای دسترسی و لذت بردن از برخی از بزرگترین بازی‌ها می‌دهد.

جزئیات بیشتر در مورد اضافه شدن عناوین اکتیویژن بلیزارد به یوبیسافت پلاس، در آینده ارائه خواهد شد. در ضمن، منتظر ‌اخبار تکمیلی حول محور تکمیل قرارداد خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت باشید. مایکروسافت پیشنهاد نهایی خود را به اداره بازارهای مصرف کننده در بریتانیا ارسال کرده است، سازمانی که پیش‌تر تکمیل قرارداد را مسدود کرده بود. سازمان مذکور قرار بود حکم خود را در تاریخ 7 شهریور (29 آگوست) صادر کند، اما به هر دو طرف دو ماه فرصت داده شد تا مشکلات را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید