اخبار بازی

استودیو یوبیسافت تورنتو حدود 33 نفر را اخراج کرد!

استودیو یوبیسافت تورنتو
نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یوبیسافت می‌گوید کار روی بازسازی Splinter Cell و Prince of Persia: The Sands of Time بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

استودیوی تورنتو یوبیسافت اعلام کرده است که 33 کارمند خود را در دور جدیدی از اخراج‌ها، در سالی که یک سال ویرانگر دیگر برای صنعت بازی‌ و بازی‌سازان بود، اخراج می‌کند. یوبیسافت تورنتو در بیانیه‌ای که بi PC Gamer ارائه کرده است، اعلام کرد که تعداد مشاغل را کاهش می‌دهد تا روند مدیریت در استودیو را ساده‌تر کند و در موقعیت بهتری برای «پیاده‌سازی نقشه بلندپروازانه‌اش» قرار گیرد. یکی از نمایندگان شرکت گفت:

«یوبیسافت تورنتو تصمیم گرفته است که یک همسویی مجدد هدفمند انجام دهد. هدف اطمینان حاصل از این است که می‌توان نقشه راه بلندپروازانه شرکت را عملی کرد. متاسفانه، 33 عضوی که یوبیسافت را ترک خواهند کرد، تحت تاثیر این سیاست جدید قرار خواهند گرفت. ما متعهد به ارائه حمایت همه جانبه از آن‌ها، از جمله انفصال و کمک شغلی، برای کمک به این انتقال هستیم».

Ubisoft Toronto در حال حاضر به عنوان توسعه‌دهنده اصلی نسخه بازسازی شده Splinter Cell فعالیت می‌کند. علاوه بر این، در اوایل ماه جاری، اعلام شد که این استودیو از بازسازی شاهزاده ایرانی که قرار است در سال 2026 منتشر شود، پشتیبانی خواهد کرد. یوبیسافت می‌گوید کار روی هر دو پروژه تحت تاثیر اخراج‌ها قرار نخواهد گرفت. این شرکت می‌گوید:

«برنامه ما بدون تغییر باقی می‌ماند و تیم‌های ما در حال کار روی بازسازی Splinter Cell و سایر پروژه‌های استودیو هستند».

این اولین باری نیست که یوبیسافت با اخراج کارکنانش مواجه می‌شود. در ماه آوریل، این شرکت اعلام کرد که در حال سازماندهی مجدد بخش انتشارات جهانی و APAC است که منجر به اخراج 45 کارمند شد.

دیدگاهتان را بنویسید