اخبار بازی

ساخت یک بازی مبارزه‌ای که از Super Smash Bros الگو می‌گرفت، متوقف شد

الگو از Super Smash Bros
نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

این بازی با نام رمز Pool Party قرار بود روی ورزش‌های الکترونیکی متمرکز شود و یک تیم 70-80 نفره روی آن کار می‌کردند، اما در ماه مه لغو شد.

Riot Games قرار است دنیای League of Legends را با یک بازی مبارزه‌ای در قالب 2XKO گسترش دهد. اگرچه طبق گزارش‌ها، تا چند وقت پیش، این تنها بازی مبارزه‌ای نبود که Riot Games در دست ساخت داشت.

یک روزنامه‌نگار به نام Mikhail Klimentov ادعا کرده است که Riot Games روی یک بازی مبارزه‌ای پلتفرمینگ با اسم رمز Pool Party که از Super Smash Bros الهام گرفته بود، کار می‌کرد و در اوایل سال جاری آن را لغو کرد. به طور خاص، این شرکت قصد داشت بازی روی ورزش‌های الکترونیکی متمرکز کند، از Super Smash Bros. Melee الگو بگیرد و تیمی متشکل از 70 تا 80 نفر تا قبل از کنسل شدنش در ماه مه، روی آن کار می‌کردند.

کلیمنتوف ادعا می‌کند که Pool Party در ابتدا به عنوان یک بازی مبارزه‌ای پلتفرمینگ و هاردکور با تاکید شدید بر ورزش‌های الکترونیکی ساخته شد، اما تیم مدیریت Riot Games بعد از شکست MultiVersus، بازی مبارزه‌ای رایگان WB Games، نگران آینده این پروژه بود. در طول توسعه Pool Party، تلاش‌هایی از سمت ناشر برای تغییر بازی صورت گرفت که باعث ناراحتی بسیاری از اعضای تیم سازنده شد. جو هیکسون، مدیر ارشد ارتباطات Riot Games، در این گزارش گفت:

«ما همیشه تعدادی پروژه در مراحل مختلف تحقیق و توسعه داریم و چرخش پروژه‌ها چندین بار در سال اتفاق می‌افتد».

گزارش کلیمنتوف ادعا می‌کند که حدود نیمی از تیم توسعه Pool Party پس از لغو این عنوان، پیشنهادهایی برای کار روی پروژه‌های دیگر Riot Games دریافت کرده‌اند و پست‌های مختلفی به اعضای داخلی این استودیو پیشنهاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید