اخبار بازی

بازی Unicorn Overlord برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Unicorn Overlord از استودیو Vanillaware، یک بازی نقش آفرینی، استراتژی و تاکتیکی است که در دنیای فانتزی قرون وسطایی جریان دارد. این بازی روی کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده است. این عنوان که توسط تیم سازنده 13 Sentinels: Aegis Rim ساخته شد، روی ولیعهد آلن تمرکز می‌کند؛ شخصیتی که به Fevirth می‌پیوندد تا آن را از چنگ یک ژنرال خائن به نام والمور، آزاد کند.

این بازی نقش آفرینی، برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است و بزرگترین بازی استودیو Vanillaware محسوب می‌شود.

این کار حتی با وجود ارتش آزادی‌بخشی که او را در این مسیر یاری می‌کنند، آسان نخواهد بود. آلن می‌تواند با اکتشاف، ملاقات با شخصیت‌های مختلف (در مجموع بیش از 60 نفر) و تکمیل ماموریت‌های جانبی، متحدان بیش‌تری را به خدمت بگیرد. این کمپین شامل آزادسازی شهرها و قلعه‌ها و بازسازی آن‌ها می‌شود تا فروشندگان و میخانه‌ها بتوانند برای منافع مختلف، به فعالیت خود ادامه دهند.

سیستم مبارزات بازی، بیشتر شبیه به یک نبرد خودکار است. بازیکنان می‌توانند شرایط خاصی را برای مهارت‌ها و بخش‌های غیرفعال تعیین کنند. همچنین آن‌ها در نبرد می‌توانند Unitهای خود را برای تقویت دیگران، با چندین کلاس مختلف، عوض کنند. متاسفانه، علیرغم اینکه Atlus چندین عنوان فعلی خود را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرده است، ولی هیچ برنامه‌ای برای پورت بازی Unicorn Overlord روی این پلتفرم وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید